hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken rase har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilken rase har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 24

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  20:14:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
Nei, det skjønner ikke jeg heller!:P

You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

EmblaE

Skrevet - 02/03/2007 :  11:18:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hærregud, -_-Charlotte-_-, lær deg norsk før du skriver noe. Mer skrivefeil i ett innlegg skal man lete lenge etter. Jeg skjønte nesten ikke hva du skrev. Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 02/03/2007 :  11:44:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Synd på Charlotte.... håper hun finner litt mer ekte verdier etter som hun blir eldre... Gå til toppen av siden

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2007 :  13:55:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Har en fjording, og mener ikke det er en "hårball med fett". Tvert imot har jeg fått til mer med hesten min, som var nokså grønn da jeg fikk henne enn en venninne av meg nå klarer med sin sportsponni (som tidligere vant NNM dressur for ponni)! Så jeg ville ALDRI ha bedømt en hest etter rase eller form! UANSETT! Har ridd travere jeg likte bedre enn halvblodser og selvfølgelig omvendt, og det har INGENTING med rasen å gjøre! Ble PROVOSERT her!
Embla-en min<3 Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 02/03/2007 :  17:22:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser da e komt veldi sterke meininga sidan sist eg skreiv ;)Og eg er heilt enig!Så utrulig irriterande med små wannabe'er som skriv slike ting..Det er jo ikkje noko vits i!Greit nok dersom du ikkje liker kaldblodser og "tyngre" raser,men det kan du jommen meg halde for deg sjølv!eg har sjølv ein fjording,men det betyr ikkje at eg ikkje kan like andre raser for det..Kjenner mange kjempekjekke varmblodser o.l. Syns dette vert litt for "Eg-har-ein-sportsponni-og-då-er-ingen-annen-rase-bra-nok" fakter,og det er mildt sagt ganske kvalmande..Hestemarked er ein plass for seriøse hestefolk,som ikkje dømmer andre sine hester ut i fra kva rase dei er og utseende..

Så ta deg ei bolle! Og hald kjeft...
Gå til toppen av siden

SeljesetLucy

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  09:27:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSeljesetLucy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSeljesetLucy  Svar med kopi av melding
Fjording:)
Seljeset lucy<3 Gå til toppen av siden

baroja.

» VIP

Skrevet - 07/03/2007 :  16:34:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, det er jeg helt enig i!!
kaldblodser, dølahester, islandshester og fjordinger er kjempe flotte dyr! de folka som gjør narr av de dyra vet åpenbart ikke hva de snakker om!
har en kaldblods selv og hun er laaangt i fra en hårball med fett!, hun er livlig å er med på alt . "du skal ikke gre alle hester gjennom en kam"!!
vet om mange kaldblodser/døla hester som gjør det kjempe bra i feltritt og sprang!!!
Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 08/03/2007 :  11:52:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Hehehe har en hårball med fett jeg, og er fornøyd med han.
Han er en Tinker!

http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  22:13:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Fjordingshoppe & shetlandsvalakk :D en til snart da! Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  22:30:10  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Jeg eier en Dansk Varmblods hoppe, etter "Taresa" og "Früling".
Hun heter Tafryla og er værdens nydeligste<3

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3 Gå til toppen av siden

Frk. Schnupp

» VIP

Skrevet - 11/03/2007 :  01:14:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
En god rytter for meg kjennetegnes av en rytter som kan sette seg opp på en hvilken som helst hest, uansett rase, og få det beste ut av akkurat den hesten!
Hvis man har slike fordommer mot en bestemt rase er man rett og slett ikke en god nok rytter.
Selv eier jeg en KWPN, men setter meg med glede opp på hva som helst og prøver mitt beste!

-Nysgjerrighet er kunnskapens mor- Gå til toppen av siden

Frk. Schnupp

» VIP

Skrevet - 11/03/2007 :  01:15:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
P.s: Fin DV!
-Nysgjerrighet er kunnskapens mor- Gå til toppen av siden

Rigmor+Storm

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  13:56:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æ har en nordlandshest som e bare best. Han har et utruli godt temperament, men æ trur nok at nordlandshest e min yndlingsrase. I tillegg kommer shettis, friser.. Sikkert noen fler, men de kommer på ikke på i farta. Gå til toppen av siden

Hawaii

Skrevet - 12/03/2007 :  18:42:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Fjording vallak<3
Du kan se han i galleriet mitt:)
Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  13:22:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Har hatt
Islandshest
Fjording
Shetlangsponni
nordlandshest
Shire
Døl
++
HUsker ikke alle. Savner mest islandshest og shire.
Nå har jeg en blanding mellom shagya araber og Tungdøl;)

Gå til toppen av siden
Side: av 24 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.