hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken rase har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilken rase har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 24

nordaasogpod

» VIP

Skrevet - 14/03/2007 :  12:04:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
har en Belgisk sportsponni:D å er KJEMPE fornøyd med den:) Gå til toppen av siden

sundance-kid

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2007 :  20:34:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesundance-kid  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesundance-kid  Svar med kopi av melding
svensk halvblods kjepe penn rase med godt temprament Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 20/03/2007 :  14:05:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en Tysk Sportsponni. Snill, men heit. Super Sprangponni!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

sniff2

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  10:14:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en amerikansk varmblodstraver på 13 år. Han er ca 1.63-65 i mh. Han har aldri vært travtrent men bare vært brukt til ridehest. Vi har nå eid hverandre i snart 5 år Fiiiiiineste hesten i verden
Skal prøv å sett inn bilde hvis jeg får det til, hmmm.
Gå til toppen av siden

sniff2

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  10:17:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk det ikke til, nei. Kan noen være så snill å forklare hvordan man setter inn bilde? Gå til toppen av siden

Brittis å Bounty

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  22:46:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg eier ei Varblodshoppe!
Hun har vært travtrent en stund men aldri gått noen løp
Åssåm har vi ei Kaldblodshoppe på heilfor!
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  15:46:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Jeg har en Oldenburger/fullblod.. Hatt han i to uker.. Tidligere kåret avelshingst

Oxo har jeg lille sportsponnien min Fox <3(min første hest)

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

sandipandi

» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  10:47:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Islandshest på 5år og syns dette er den beste hesterasen definitivt.. Har også en quarter som er ganske fin...
Har ridd på mustanger og må si at dette er en hesterase som er helt utrolig fantastisk og ri, man får en skikkelig Cowboy følelse...
Gå til toppen av siden

--Linda--

» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  15:43:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en 6 år gammel blaning av hannoveraner og holsteiner, kjempefine raser begge to etter min mening:) Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2007 :  22:19:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp kjøpt meg araber
-Tine. Gå til toppen av siden

e-marieu

Skrevet - 31/03/2007 :  13:24:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hatt new forest, døl, araber/fjording, knabstruper, har nå islandshester.
Variasjonen i rase har mye med bosted og livsfase å gjøre. Da jeg bodde i "svært sentrale strøk" med tilgang på ridehus og trenere,
og var alene med hesten slik at all fritid kunne brukes til denne og trening/konkuranser, var det flott med en "edlere" ridehest. For en familie på seks, pluss hesteinteressert bestefar, bosatt på bygda, er solide og sterke "utehester" midt i blinken.
Men hest MÅ det være, det mangler noe i livet mitt uten! elin

Redigert av - e-marieu den 01/04/2007 20:39:03 Gå til toppen av siden

LiseMK

Skrevet - 31/03/2007 :  21:20:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har en enorm amerikansk/fransk varmblodstraver... 1.74 på manken..... Mye hest... Men veldig moro!! Hehe Gå til toppen av siden

Sandra_og_Spinner

» VIP

Skrevet - 03/04/2007 :  21:17:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg har eid mange forskjellige raser. Både Kaldblods, islandshest og norlandshest. Har en hollandsk halvblodsvallak for øyblikket.
Jeg ville aldri hakket ned på noen raser noen liker kaldblodsraser mens andre liker varmblodsraser.
Jeg foretrekker varmblodsraser ettersom jeg driver aktivt med sprang, men ville aldri unnervurdert kaldblodser. Har selv eid en, og var svært fornøyd med han.
Norlandshoppa mi tror jeg at jeg har vært mest fornøyd med. Disse rasene er bare supre og kan brukes til alt.
Sann som på snobbete staller er det mange som titter ned på hestene fordi de har vært travere, hva er vitsen?
Synes alle hester er unike jeg.
Liker egentlig alle raser. Ville heller hatt en fjording, enn en halv-vill sportsponni som hadde gått VM!!
Det er ikke rasen det kommer ann på, men hesten i seg selv.

Gå til toppen av siden

Sandra_og_Spinner

» VIP

Skrevet - 03/04/2007 :  21:17:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg har eid mange forskjellige raser. Både Kaldblods, islandshest og norlandshest. Har en hollandsk halvblodsvallak for øyblikket.
Jeg ville aldri hakket ned på noen raser noen liker kaldblodsraser mens andre liker varmblodsraser.
Jeg foretrekker varmblodsraser ettersom jeg driver aktivt med sprang, men ville aldri unnervurdert kaldblodser. Har selv eid en, og var svært fornøyd med han.
Norlandshoppa mi tror jeg at jeg har vært mest fornøyd med. Disse rasene er bare supre og kan brukes til alt.
Sann som på snobbete staller er det mange som titter ned på hestene fordi de har vært travere, hva er vitsen?
Synes alle hester er unike jeg.
Liker egentlig alle raser. Ville heller hatt en fjording, enn en halv-vill sportsponni som hadde gått VM!!
Det er ikke rasen det kommer ann på, men hesten i seg selv.

Gå til toppen av siden

Maximillian

Skrevet - 11/04/2007 :  09:25:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Welsh liker jeg best
selv har jeg eid en ukjent araberblanding
og nå eier av ei knabstrupper
Gå til toppen av siden
Side: av 24 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.