hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Endelig ut!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Endelig ut!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  16:53:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Endelig er det sommer og sol:) hehe

Sabina står ute om natta, siden det er så varmt;)

Hva med deres??

Sabina 4-ever In My Heart<33

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  17:04:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Overraskende nok, inne
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 20/06/2006 :  18:19:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fra begynnelsen av mai og til omtrent nå har hestene mine gått ute hele døgnet så og si hver dag.
Men blir nå tatt inn om natten pga. uvanlig store mengder mygg som kommer rundt solnedgang og når det blir vindstille.
Fullblodsen er den som blir verst plaget,så han vil inn på stallen selv og sier tydelig ifra..
Fem ganger (!) mer mygg enn normalt her nå, i følge ekspertene og gårdsdagens avis.
Ikke rart to og firbeinte rømmer inn..

Men hadde det ikke vært for myggen hadde de nok gått ute hele døgnet , ihvertfall de dagene det er bra vær. (Har ikke ly noe sted.)

Hestene mine bryr seg ikke om det er varmt nok ute om natta nå sommerstid,de trives bedre om det er litt kjøligere faktisk.
Da blir de ikke så slappe.

Redigert av - xxxx den 20/06/2006 18:38:16 Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  21:05:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Mine velger selv om de vil være inne eller ute.
Står stort sett inne hele natta.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  15:14:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Løkken står nå på beite hele døgnet. Og han har også stått på utegang 24/7 i det året han har vært her i Trondheim ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  17:34:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Pedro ble sluppet ut midten/slutten av Mai, og skal ikke inn før midten/slutten av August, kommer ann på værforholdene. (ute hele døgnet)
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:28:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
står inne om natta foreløpig, da jeg er redd han vil trille om han får fri tilgangpå gress døgnet rundt siden han har sommerferie akkurat ;)
men når jeg begynner å bruke han, kan han muligens stå ute døgnet rundt..og når gresset vokser opp att med andre ord

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:39:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Miss står ute 24/7 hele året så lenge det er forsvarlig.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  00:33:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Mine står på sommerbeite med noen andre hester inne i en koslig dal med masse marker og skoger=)De koser seg alle sammen.Og beitet er bare 15 minuters sykling herifra og;-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mocca21

» VIP

Skrevet - 22/06/2006 :  14:56:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine har stått på baite siden mai.. å flyttet 2 av hestene til et større mer gras beite for en uke siden, men på grunn av et Bjørne problem, måtte jeg flytte de in på stall... så nå står det 3 hester på beite i stede for 2.. triveliger med flere... :) og de går ute hele natten, med masse trær og ly, og en fin bekk som drikke plass.. :)
..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  21:28:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Våre hester har stått ute døgnet rundt siden påsketider. Har stått inne en og annen natt hvis det har vært skikkelig dårlig vær, da..
Virker som de trives absolutt best når de får være bare ute.

Men ble flyttet over til ordentlig "sommerbeite" først for en måneds tid siden, da..

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  22:09:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begge mine stod ute døgnet rundt fra midt i mars.
Slapp de på beite 1.juni,og de blir gående der i hvert fall ut august.
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  22:45:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min er også inne natterstid.. På stallen hos oss er det ikke noe annet alternativ, og da vi reiser på ferie i morgen blir det gress på dagtid og boks med høy og kraftfor til kvelden/natta.. Grunnen er at hun kommer til å gå i full trening så hun trenger foret sitt, dessuten har hun lett for å tape vekt, så vil ha litt kontroll på at hun får i seg nok for ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  22:53:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
står ute nå ja...blir været for ille tar vi de inn...da vil de ikke stå ute uansett...;)
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  00:11:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her har de vært ute siden april. Tar de kun inn om mye knott og mygg. Regn og vind bryr de seg ikke om. Sto inne i natt for første gang pga knott, 4 pellsure hester som ville UT!!!
Da tok jeg de inn kl0200 og ut kl 0900....

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  09:04:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Når sola går ned og det ikke blåser, kommer det fra horder av knott. Og da rømmer hestene inn i stallen. De er mye mer ute om natta midt på kaldeste vinteren enn nå faktisk Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.