hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hoppe & føll på beite
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Hoppe & føll på beite
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  16:45:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Må man ta spesielle hensyn når hoppe skal slippes med føll på beite? Eller kan man sette opp gjerde osv. som ellers?
www.hestene.no

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:01:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
På beitet der jeg har hestene mine går det en hoppe med føll. Der er det sauenetting nederst, og strømtråd over. Vet ikke om det er nødvendig, men kun med strømtråd kan en vel risikere at føllet kommer seg gjennom tråden...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:07:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Fyrste måneden gjekk mine i vanleg straumgjerde, med to trådar på. Hadde på straumen frå fyrste dag, og nyskjerrig føllmule måtte jo sjølvsagt berre borti fleire gonger. Ikkje noko kjekt å sjå på, men frøkna lærte kjempefort å passe seg for gjerdet.
Der dei går no er der litt forskjellig gjerde. Mest sauenetting, og nokre stader straumtråd. Nokre stader er det piggtråd over sauenettingen.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Ville gjort som vanlig jeg, i allefall ikke gjort noe ekstra.
Lille bebisen lærer seg nok fort dette med strøm. Hvis man lager mye ekstra styr blir man kanskje plaget med å måtte gjøre det når den lille blir større også?

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  21:02:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk for svar. Da vet jeg det!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  01:26:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan bare tilslutte de som sier at strømgjerde gjør susen.
Føllet trenger bare en - kanskje to - ubehagelige møter med strømtråden, så husker de dette - forhåpentlig for resten av livet.

En "karramell" er omtrent å sammenligne med et irritert bitt fra mamma når småttingen går over grensen. Og grenser må føllet lære seg fra første dag.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.