hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor liker ikke du piczo?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Hvorfor liker ikke du piczo?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  01:33:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
haha. så lenge man lærer seg det ordentlig så er piczo flotters..

www.irockyou.piczo.com =)

<3 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  10:13:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Eneste grunnen til ay jeg har valgt Piczo, er at det er liksom sånn "hjemmeside for dummies" opplegg. kjapt, sinnsykt enkelt, og mange av de jeg kjenner bruker det.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  11:24:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Felles for sidene er også at tekst og bilder står her og der, uten særlig fornuftig struktur.

Opprinnelig postet av spoff

Akkurat dette syns jeg også er noe av det mest irriterende.
Dernest sakl det sies at jeg ikke gjerne besøker piczo sider fordi jeg ofte blir sliten i hodet av den overvlednede mengden GIF-animasjoner, som jeg ikke er spesiellet begeistret for :-)

Men som i alle andre settinger: det finnes stadig unntak som bekrefter regelen.

Guro
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  12:05:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Om man vil ha et like lett alternativ til piczo (som også er gratis) har man jo freewebs.com. Der er i det minste kildekoden langt bedre enn på piczo sider, og ting har en fast struktur.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  22:43:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
www.piczo.com/SurreMongis det er vel ikke så veldig rotete der!?!? Har sett en del rotete piczo sider, mange som ikke gidder å sette "underlinker" og da blir det så laaaang og uryddig meny, osv...:)
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 31/07/2006 :  10:52:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange av piczosidene har faktisk begynt å se ordentlige ut! Tror mange begynner å skjønne at det ikke er fint med bilder og tekst i hytt og pine. Det er mange sider jeg ikke liker(mye glitter, blinking og som nevnt overnfor, bilder og tekst i hytt og pine), men man kan like gjerne lage en sånn side på home eller lignende. Grunnen til at det blir så mange "dårlige" sider, er at det er så enkelt å lage de, at selv småunger kan klare det. Legger man litt mer i siden enn å bare hive på tekst og bilder, kan de bli fine!

Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  21:35:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
Jeg bruker piczo rett å slett fordi det er den eneste siden jeg har skjønt hvordan jeg lager saker og ting=Phehe..prøver så godt jeg kan,men blir ikke så ofte oppdatering som jeg har lyst til=/
www.henkiii.piczo.com

Henriette=) Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  23:34:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg har kommet over utrolig mange piczo sider som jeg syns er veldig bra. Det er ikkeno problem å få ei piczo side til å se relativt proff ut, hvis man bare gidder å sette seg inn i hvordan man bruke html osv på piczo. f.eks. denne siden:

http://www.piczo.com/unicorn-88 syns jeg er veldig veldig bra. Er ei venninne av meg som har laget den.

Min er litt mer på "dummie" stadiet enda, men jeg prøver meg fram så godt jeg kan, og det blir litt sånn og sånn, men. Jeg har enj side hvor jeg skriver min dagbok, og legger ut bilder som kanskje omverdenen og venner har lyst til å se. Det er jo det som er tanken bak piczo, det at man kan dele bilder med andre.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 09/10/2006 :  07:14:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er helt fornøyd med min piczoside, og er ikke redd for å skryte litt av den
Jeg synes den er helt ok

www.vinbjella.piczo.com

En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 09/10/2006 :  07:22:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud da, folkens! Hvis man vil så kan man bruke MASSE html! Jeg bruker bare html, nesten. Hater slike glitterbilder og sånt på sidene. Men ALLE piczosidene er da ikke stygge!
¨

En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 09/10/2006 :  09:36:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Hm.. Syns ikke min er så gæli! Og det er faktisk min første hjemmeside, så jeg syns jeg har vært ganske flink jeg! Tør ikke å gå over på HTML enda, det skjønner jeg ingenting av, men kanskje en dag... :)

http://moi-milla.piczo.com

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  10:04:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Syns da ikke min er så ille. www.ice-tea93.piczo.com.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 09/10/2006 :  18:32:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
CroniarthRoxanne: Jeg får opp at siden din ikke eksisterer.

Bare en liten bisetning: jeg syns jo heller ikke at siden min er så ille ;-) (Det er ikke piczo nei), men det kan jo meget vel tenkes at mange andre syns den er pyton ;-) (Akkurat nå er den riktig så brun, så da kan det nok iallfall hende), men i grunnen er det jo ikke så farlig hva alle andre syns, så lenge jeg er tålelig fornøyd.
Og så lenge venner gidder å besøke den så er jeg godt fornøyd jeg:-)

Guro
Gå til toppen av siden

Vilona

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  21:00:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
hm.. noen som vet om noen andre bare sider uuuten reklame :P?
-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-
Gå til toppen av siden

Vilona

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  21:05:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
har nåkk en side jeg og :P
www.-AmbTeam-.piczo.com :P

-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.