hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor liker ikke du piczo?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Hvorfor liker ikke du piczo?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  01:55:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg liker Piczo-oppsettet, men liker ikke mange av sidene. Syns det har blitt flere og flere bra i det siste, men kommer også innom sider som gir meg en spy-følelse:p
Piczo kan være bra om man vil, det er om man tenker seg om, flust av muligheter til å lage siden BRA! Har man Photoshop feks, estetisk sans, HTML-koder osv osv kan siden bli veldig bra.

Dessverre er det mange hastverksider. Tilfeldige bilder og glitter krasjet sammen. Overdreven bruk av animasjoner, dialekt og wannabe-engelsk, og det verste av alt: USTRUKTUR! Vær så snill og tenk på at det sal være behegelig å besøke siden. Mønstrete bakgrunn med tekst i nesten samme farge feks er utrolig vansklelig å lese.

Så konklusjonen er at piczo faktisk er bra om man kan og gidder sette seg inn i det, men det er mange dårlige sider som gir piczo er dårlig rykte! Alt kommer ann på personen bak spakene, ikke selve piczo!

Min side er www.aceofdiamonds.piczo.com men den er låst for øyeblikket (øyeblikk og øyeblikk, måneder kan en heller si) pga jeg jobber med den. Redesigner den, var misfornøyd med den gamle;) Er så perfektsjonist av meg og har sååå mye jeg vil den skal inneholde at jeg blir aldri ferdig.

En ting til som irriterer meg med piczosider: Når de ikke har særpreg og ligner alle andres. Når alle bildene er sett 100 ganger før og man bare har laget lik alle andres sider. Det går meg på nervene når ikke folk kan lage noe personlig, slik at siden skiller seg ut og man faktisk husker siden. Ting som forsvinner i mengden er sjeldent bra, det fanger ikke folks oppmerksomhet.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  12:05:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
huff, jeg har en piczo hjemmeside som har gått gjennom STORE forandringer! på begynnelsen var det kjeeempegøy med glitter og fjas og farger, men nå har jeg brukt mye tid på å få det til å se ut som en vanlig hjemmeside. Ble allikevel lei den, og lagde meg side hos bravenet, den er jeg fornøyd med!! er mye vanskeligere enn piczo, men bedre resultat. bare ta en titt på begge sidene!

piczo siden: www.maddeshitt.piczo.com
den nye: http://madelen.bravehost.com

(sier ikke nei takk til en gjestebokhilsen heller
hilsen meg
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2006 :  20:01:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes piczo er kjempemorsomt jeg:) enig i at det blir travelt å se på alle de sidene der det er bare masse farger å rot, men synes også det er mange fine:)

Noen som vil komentere min? Liksom hva jeg kan forbedre? vil ha den så bra som mulig www.sofieoglasso.piczo.com

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 30/12/2006 :  18:15:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Syns liksom det blir litt "snobbete" å mene at en side er dårlig fordi den er en piczo-side. Hvordan skal feks gamle kjerringer som meg klare å lage oss en hjemmeside om vi ikke kan bruke noe så idiotsikkert som piczo? enkelte av oss som driver med hest, har brukt mer tid i stallen enn på pc, og er rett og slett altfor dumme til å få til de litt mer avanserte sidene.
Det er jo den som lager siden som legger inn alt glitter og fjas, og legger nivået for hvor seriøst de som sjekker ut siden tar den.
jeg mener selv at min piczo-side er representativ for mitt nivå når dt gjelder hest, og det jeg driver med, og håper jo at ikke folk avfeier den bare fordi den heter piczo... I såfall syns jeg jo det er litt dumt. tenk om jeg kan no som ikke du kan, selv om du kan lage dødsbra hjemmeside, på et avansert program som jeg ikke kan uttale engang?? hehe..

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  09:18:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
jeg liker piczo i seg selv men ikke alle glitter og fjase sidene.... men nå ser jeg at fler og fler "sjerper" seg og gjør om sidene, slik at det ikke er hundre bilder uten mening på en side osv... det er jo fint at man kan lage seg en egen hjemmeside, g man kan jo ha den akkurat sånn man vil hvis man kjønner seg på alle de forskjellige hjelpemidlene (noe ikke jeg gjør:P)

min side: www.lilleminsinside.piczo.com kommenter gjerne! ris og ros;)

redigerte for å sette inn hjemmeside adressen min;) legg gjerne igjen en liten hilsen da;P

*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*

Redigert av - spanne_tuna den 01/01/2007 09:23:01 Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  20:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Cathrine. fin side da. Hadde vært enklere å lese hva som sto på sidene om du hadde mørkere farge på skrifta! bare et tips...
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  21:37:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg liker Piczo sidene men det er som sagt mange som slenger inn for mye tull og ikke tenker over hva de driver med...

Jeg håper og tror a jeg har fått til en noenlunde strukturert og infotmativ side om stallen min. Kikk innom siden min og kommenter gjerne hva dere synes.

Linken ligge ri signaturen min

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 01/01/2007 :  22:16:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har piczo side.. Syntes ikke den er noe rotete, eller utstrukturert.. Bare til og legge igjen en liten hilsen der(A) www.Cathariina-92.piczo.com/ ;) Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2007 :  22:12:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Cathrine. fin side da. Hadde vært enklere å lese hva som sto på sidene om du hadde mørkere farge på skrifta! bare et tips...

Opprinnelig postet av solanju

veit at skrifta er litt lys... men har bare ikke somla meg til å bytte farge enda:P skal gjøre det snart;) har tenkt på det en stund ja;)

*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 04/01/2007 :  15:44:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en piczoside, men den ga jeg opp for long time ago. Nå har jeg ei moneycentral (dot) tk-side, og den er www.ojdiis.tk. Kan ikke bli mer fornøyd :D
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

FightingFaceOgMarie

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2007 :  16:05:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFightingFaceOgMarie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFightingFaceOgMarie  Svar med kopi av melding
Har en hjemmeside jeg og, på Piczo. Jah, den er rosa (a) Meen, er ikke glitter og sånne ting på den. Har tenkt å prøve å lage fra en annen side, men jeg skjønner ikke så veldig mye av det kan man si.
Stikk gjerne innom å se :)
www.MariieTindlund.piczo.com Og www.TeamAakeberg.piczo.com

Fighting Face, Fjuken, Dorada & Pocahontas <3

www.freewebs.com/mariietindlund
www.TeamAakeberg.piczo.com
Gå til toppen av siden

StallSolgren

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  20:58:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStallSolgren  Send %s1% en ICQ meldingStallSolgren  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStallSolgren  Svar med kopi av melding
Har også en piczo side: www.granlyrigel.piczo.com :D
Er ganske fornøyd med den, men syns heller ikke at det er noe fint med lysende bakgrunner og masse glitter. Men oversiktelige sider med litt orden er alltid fint, mener jeg.
Men er det noen som vet om andre hjemmesider man kan lage.. Annet enn Piczo..?
Det er det jeg har mest lyst til å lage, men har ikke peiling på hvordan man lager det.. :/

~Christin,Granly Rigel & Silverstone~ Gå til toppen av siden

eirinn&surprise

» VIP

Skrevet - 09/02/2007 :  12:53:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei

Jeg har også Piczo side... synes di funker helt fint jeg.. blir ikke mer enn hva vi lager dem til

Min side er vel kanskje litt fjortiss men så er jo vi (jeg og veninnen min som har side) litt fjortiss begge to

bare å sjekke den ut: www.eirinnogingvild.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  13:01:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
synes det er for mange av dem og mye glitter fjas og farger

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  15:50:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Piczo er helt greit det, men de er mange som har altfor mye glitter ol. Vet av mange kjempe fine sider, men også mange som ikke er så fine...
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.