hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hyyyyl, hai i norge
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hyyyyl, hai i norge
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  02:17:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, skjønner deg godt liker ikke å være innesperret i små rom jeg heller

og ja, det er nok best å holde seg i buret
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  02:28:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hehe ja.. Kommer hvert fall ikke til å legge ut på en lenger svømmetur nei Men det buret er jo ikke sååå lite heller da. Så skal nok gå greit håper jeg. Typisk min flaks at buret blir ødelagt når jeg er der nede, alene med haiene. *Grøss*
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  02:30:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, det samme tenkte jeg om meg ja Det har faktisk vert en hai som kom seg inn i buret engang Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  02:31:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er ikke gøy altså. I havet har du hvertfall en litt større sjags i å slippe unna, men når du sitter der og deler dine tanker med haien i et plutselig mye mindre bur, ja da er det bare å håpe på det beste
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  02:35:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
haha ! ja! men fyren overlevde, utrolig nok! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  02:36:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Da har du flaks!! Kanskje haien ikke var så sulten allikvel? Eller syntes han ikke så noe god ut, hehe

Reaper

Skrevet - 29/07/2006 :  11:35:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
de skapningen på hitra var definitivt ikke en spekkhogger!
hvis dere ser på de bildene som har blitt lagt ut ser du at det er en vesentlig forskjell på finnene!

hvis det er en brugde er det veldig rart at den bakerste delen av finnen ikke synes? for den er jo større en ryggfinnen..

og den var vel for stor til å kunne være en nise?!
Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  16:27:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig Reaper!

Du har så rett så rett jeg tenkte jo litt på at det kunne være en hvithai jeg da, men det er vel litt fordi jeg er veldig fascinert av dem

Hvertfall så sammenlignet jeg bildene fra Hitra-Haien med et hai finne bilde av en Gw (Great White=Hvithai) og de var sjokkerende like

hvordan legger man utpå bilder her? Vil gjerne vise dere likheten

Et lite Ps. Nise er en liten hval som dykker, og kommer opp igjen(beveger seg opp et sted, for så og forsvinne, for så og komme opp igjen), haiene holder seg i overflaten, altså beveger seg bortover.
Så dette er definitivt ikke en nise.

Har sett niser x-anntall ganger før, fordi vi bor ved sjøen, og den finnen så ikke "nise-aktig" ut

Redigert av - Stirnirogannie den 29/07/2006 16:31:42 Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  00:21:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi så en brugde (haitype) når vi var i lofoten i sommer! Den var omtrent 6 meter, og vi svømte rundt i ei lita vik. Rett ved der pleier vi å bade!! Men de spiser bare plankton eller noe sånt! Den kom ca 4 meter fra oss!

Opprinnelig postet av Optigbørs Suzett

Skreiv veldig feil her nå da, DEN svømte rundt i ei lita vik. Vi badet ikke da vi så den, sto på berget.

Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 31/07/2006 :  00:44:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig Reaper!

Du har så rett så rett jeg tenkte jo litt på at det kunne være en hvithai jeg da, men det er vel litt fordi jeg er veldig fascinert av dem

Hvertfall så sammenlignet jeg bildene fra Hitra-Haien med et hai finne bilde av en Gw (Great White=Hvithai) og de var sjokkerende like

hvordan legger man utpå bilder her? Vil gjerne vise dere likheten

Et lite Ps. Nise er en liten hval som dykker, og kommer opp igjen(beveger seg opp et sted, for så og forsvinne, for så og komme opp igjen), haiene holder seg i overflaten, altså beveger seg bortover.
Så dette er definitivt ikke en nise.

Har sett niser x-anntall ganger før, fordi vi bor ved sjøen, og den finnen så ikke "nise-aktig" ut

Opprinnelig postet av annieogstirnir

sant det med nisene, nå som du sier det..
for å legge inn bilde må du trykke på IMG knappen som står over skrifttype osv her, og så må du kopiere adressen til bildet du vil legge ut (bildet må ligge ute på nett for at det skal funke)
hvis det ikke ligger ute på en side som "funker" kan du legge det ut på photobucket.com og kopiere linken som står under IMG eller no!
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  05:52:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
annie,har du lest boka meg?
vil legge ut haifilmene mine,men får jeg det til???neida!!!!!!!

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  06:00:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tror den tingen er en brugde jeg da...ser sånn ut om man ser på fullskjerm ved munnen..til deg som ikke så hele filmen,prøvå se den noen ganger,så kommer den:Psatt på hurtigruta en dag jeg,å plutselig kommer det en kølsvart skarp finne opp av vannet.var visst bare en spekkhogger,men..
men er ikke alle som har hatt delfin som kjæledyr...det har jeg:P

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:11:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå har jeg fått bekreftet at det er en brugde:P
Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 02/08/2006 :  17:46:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt rart at det er en brugde egentlig, for av andre bilder jeg har sett av brugder stikker bakre finnen også opp..
din lille gledesdreper=P

nå som jeg trodde det kanskje var et russiskt forskningseksperiment som hadde sluppet løs*fnis*
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:24:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ÆÆÆÆH MEG OG MIN HAISKREKK!
Jeg skal aldir bade igjen, bortsett fra badekaret. Haien kommer opp sluken.
Opprinnelig postet av Bustetrollet

Hehe, det trodde jeg faktisk seriøst da jeg var liten Eneste måten mamma fikk meg ut av badekaret på, var å dra ut proppen
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.7 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.