hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hyyyyl, hai i norge
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hyyyyl, hai i norge
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  16:41:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
pff det var sikkert bare en spekkis eller en hval av en sort haier pleier ikke spane rundt på ovrflaten av vannet, annet enn nå de sikrler bytte. Var nok keikos sønn
sooove ja takk Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/07/2006 :  00:09:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå må dere huske på at Haisommer ble laget på 1970-tallet da! Det var jo storfilmen over alle filmer! (Boertsett fra Grease da...) Kanskje ikke akkurat de samme effektene den gangen som det er nå...

Hen Herrejesus... hai på Hitra... Får håpe den ikke kommer til Fredrikstad i sommer! Uæææ
Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 26/07/2006 :  16:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
pff det var sikkert bare en spekkis eller en hval av en sort haier pleier ikke spane rundt på ovrflaten av vannet, annet enn nå de sikrler bytte. Var nok keikos sønn

Opprinnelig postet av Tia+Choice

Finnes det flere spekkhoggere i Norge da? Har liksom alltid sett for meg at det bare var Keiko som kom på besøk Men på en annen side hadde det ikke vært meg imot om det fantes flere av dem her

Litt OT dette da, men...lol

Arabian horse- Drinkers of the Wind
Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  18:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Var på spekkhoggersafari i tysfjord ! Værdens vakreste sjødyr syns jeg :) Vi så masse spekkhogger :) Også de skjønne Spekkhoggerbabisene daah :D Awwh :D! De var lysrosa på der de voksne er hvit :) De lekte under båten!! Kjempepene dyr :)
Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 26/07/2006 :  19:57:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor er tysfjord?? ( meg og min geografiske vitenskap...haha)
Heldiggris!! jeg vil også på spekkhoggersafari!!

Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  21:20:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
I nordland ett sted.. tror jeg xD er ikke så flink innen geografi jeg heller.. :P
Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  23:40:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en del spekkhoggere langs norskekysten, men de holder seg utenfor 'folkegrensen'. Keiko kom så langt inn fordi han var alt for vandt til folk.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  00:32:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elsker haier<3<3<3<

Hørt om Megalodon? En juratids hai som ble over 20m, så ut som en hvit hai

Enkelte hevder at de i disse dager har sett beistene, men ingen er blitt fotografert.

Det er funnet hai tann fossiler da, som er like store som to mannshender tilsammen

Redigert av - Stirnirogannie den 27/07/2006 01:31:41 Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  01:25:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men spekkhogger er favoritt dyret mitt<3 (sammen m hesten såklart:P)

Og det på Hitra var IKKE en spekkhogger ja, det finnes spekkhoggere rundt hele norske kysten, tilogmed i fjorder utenfor Bergen vi har dem ofte på besøk.
Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 27/07/2006 :  12:57:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blæææ, hvorfor kan ikke jeg bo langs kysten også?! I stedet for å være `stuck` her i lille gausdal med bare høye åser rundt meg

Den der Megalodon haien hørtes innmari tøff/skummel ut...tenk da, 20 meter!

Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  16:02:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, den er nok det folk spekulerer i om den har overlevd, men jeg tror den regnes som en kryptid (myte dyr) Men tenk om en 20m stor hvithai hadde liksom stukket hode sitt over båt ripa *Grøss*

Selvom jeg bor ved fjorden har jeg ikke sett spekkhoggere her, men det er stadig i avisene. Så da vi tøffer utover med våt lille båt er de dratt til havs igjen men, kanskje jeg er heldig engang

Vi holder og på å kartlegge hvor de befinner seg om sommrene, de har en egen rute her, og er vanlig å se tidlig på sommeren

Redigert av - Stirnirogannie den 27/07/2006 16:03:20 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  11:56:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Noen som så Spring Bracke Shark Attack? Gikk onsdagen for 2 uker siden. Den var tåperlig den

Brugden er en hval-hai, som jeg kaller det :P Helt ufarlig. Men liker bedre denne:

Utrolig pen syns jeg

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  00:11:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi så en brugde (haitype) når vi var i lofoten i sommer! Den var omtrent 6 meter, og vi svømte rundt i ei lita vik. Rett ved der pleier vi å bade!! Men de spiser bare plankton eller noe sånt! Den kom ca 4 meter fra oss!
Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  01:43:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
STILIG!

Det er Close up! Ja, hval haien er nydelig! Vil dykke m en sånn engang

Sandtiger haiene er også tøffe! Så en på kattegat senteret i Danmark. Lignet litt på en Hvithai.

Er det noen her som ville dykket m en hvithai? sånn bli sendt ned i bur;)
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  01:52:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hadde sikkert vært en opplevelse det jah Annie, å bli sendt ned i bur til hvithaien. Bare synd jeg har litt klaustrofobi, men det er jo uansett tryggere i buret enn utenfor får jeg trøste meg meg
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.