hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Endelig kan jeg ri han på tur selv.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Endelig kan jeg ri han på tur selv.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Hanne_N

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:53:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare få ut litt glede. Min hest har vært en ganske så skvetten og tittete herremann, noe som har gjort at jeg ikke har kunne ridd han på tur. Dette fordi jeg har et handicap som gjør at jeg helst ikke skal dette av. Kroppen tåler ikke så mye dessverre. Har en hestepasser som har tatt seg av denne biten for meg. Men jeg flyttet hesten min fra en rideskole i mai, til en liten privatstall med få hester og masse utegang. Og han har blitt en helt ny hest.

Dette har da resultert i at jeg nå faktisk kan ri han selv på tur. Og får en frihetsfølelse. Vi har nå vært på to turer nå som har gått utmerket. En tur i skogen, og i går var vi på tur hvor vi både kunne trav og galoppere. Og vi vasset med hestene etterpå. Er bare så deilig å komme seg ut i skogen og kunne slappe av på en hesterygg. Har ikke mulighet til å komme ut i naturen ellers. Krykker og rullestol blir litt komplisert der. Er så deilig at han har blitt så rolig at jeg kan bruke han til dette også, og ikke bare kunne ri han på bane.

Mvh Hanne.

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:17:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Gratulerer med en tur-sikker hest

Kjenner til noe av problemet ditt, da jeg kjøpte hesten min for 4 år siden kunne jeg ikke ri han alene på tur da han rett og slett ikke turde å gå alene. Brukte mye tid og krefter for å jobbe med det, og hesten er en helt annen hest i dag

Men er det ikke deilig å bare ri skogen med hesten og kose seg?

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:28:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg kan skjønne hvor deilig det må være for deg! Jeg kjenner selv en som bruker gåstol, det er vel ikke helt det samme, men vet hvordan det er for henne når hun kommer seg opp på hesteryggen, har aldri sett henne så glad som da. Må være utrolig deilig for deg å kunne ri på tur selv! Lykke til videre med hesten din, dere er utrolig flotte sammen!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:44:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er kjempedeilig. Er bare så lykkelig. Hun jeg har ridd sammen med på tur sitter bare å ler av meg for jeg koser meg så innmari. Er så deilig å kunne velge bort banen litt, merker at jeg blir mer motivert nå som jeg har valgmuligheter.

Til Åssmo: Tusen takk:)

Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  23:40:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er super!!
Jeg husker deg foressten fra østern Hanne
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  01:23:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Høres kjempeflott ut å endelig få ri på tur
Therese
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  02:43:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så koselig! Jeg får bare ridd på tur for tiden jeg, så jeg gleder meg til å ri sprang og dressur til høsten:) Men KJEMPEFLOTT at du kan ri på tur, det er jo helt fantastisk!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  14:16:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så hyggelig og lese =) Merker jeg gleder meg skikkelig på dine vegne. Håper du får mange fine turer i nærmste fremtid ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 28/07/2006 :  14:57:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Så flott da!
Legg merke til. Masse utegang!
Trenger ikke å være grunnen, men det skader ikke.
Flott at du har fått mulighet til å gjøre mer med hesten din:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  08:08:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror nok du har helt rett i at det er mye mer utegang som har gjort at han har roet seg så mye. Nå har jeg til og med hoppet et lite kryss med han. Og jeg er egentlig redd for nedgravde bommer...
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.