hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva irriterer deg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva irriterer deg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  02:36:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Siden vi har en side om hva som fascinerer deg, vel? Hva er det som irriterer deg?

Det jeg virkelig haater er når folk skriver tusen utropstegn etter hverandre, de virker så desperat! Greit nok om de er glad, men allikevel
Og skrivleif Kan ikke fordra det når folk skriver "de" når de mener "det"! Hehe:P *Lille meg i ett nøtteskall*

http://www.home.no/krailien

Torpedo

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  03:01:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg irriterer meg også over skrivefeil og mange utropstegn! Også masing, sutring, klaging (med mindre det er meg selv som gjør det!), baksnakking, dyremisshandling, folk som tenker mye når de snakker, folk som sier "mmh" lenge før de begynner på en evt setning/spm, dårlige animasjoner innen film (som haisommer 3, humf!).

Jeg kunne nok fortsatte og ramse opp i det uendelige!:-)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  04:25:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Irriterer meg over masse jeg... hmm, la meg se:
Ting som ikke virker (data feks grrr), når ting ikke går som det skal, "teite" folk (folk som gjør ting jeg misliker, eller er uansvarlige, baksnakker, setter ut rykter, er falske osv), dårlige piczo-sider, engle-barn, ridning-forbudt-skilt, lærere, rot, dårlig klessmak (sett går meg på nervene), tv-slaver, pyser, folk som får fullt av kattunger de ikke kan gi et godt hjem, drittunger, folk som lukker øynene og er likegyldige til feks dyremishandling, pels (nei, nå går det mer over til ting jeg hater... jeg irriterer meg ikke over pels, jeg hater pels x) Også irriterer jeg meg masse over meg selv, hehe... Når jeg prøver forandre ting og ikke greier det feks! Nå irriterer jeg meg feks over at jeg ikke har vett på å gå å legge meg istedenfor å sitte her:p hehe...
En siste ting: Hvis jeg glemmer et hinder på stevne, eller river siste hinder i omhopping irriterer jeg meg resten av året!!!

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Lille hyl

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  11:31:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Egoister, negative folk (kan ikke FORDRA dem!), folk som bare tar og aldri gir, folk som lar det dårlig humøret gå ut over andre, folk som snakker negativt om andre uten å vite grunnen til hvorfor de er sånn (gjelder også folk som snakker om skrivefeil, greit det er litt irriterende, men noen har faktisk problemer med dette, eller kansje det har gått litt fort i svingene, som jeg ofte driter meg ut på når jeg er litt ivrig) vind, folk som sier ; "ingen bør fortelle meg om det, for det kan jeg alt om"(ingen er vel utlært på noe, alle kan vi lære mer), folk som gaper og skriker på unger eller dyr,smatting ved bordet, folk som tror de kan gjøre som de vil i fremmede hjem, ikke ha noe bra tørkerom til dekken o.l. og det du har hengt opp dagen før er omtrent like bløtt, gutter som står og pisser,(la oss si det sånn at typen vasker badet hos oss) og sikkert en del mer som er mer eller mindre irriterende. :) "man skal ikke lete etter irritasjon, den kommer ofte nok som det er" POSITIVITET er tingen!
There is no seacret that close,then that between a rider and it`s horse Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  11:37:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(som haisommer 3, humf!)
Opprinnelig postet av Åssmo

Haisommer 3D heter den egentlig. Tror det var ganske nytt med animering el. noe sånt ;) Men irriterte meg grenseløst over den filmen

Irriterer meg også over folk som ikke bruker stor bokstav, punktum, komma osv. Det vil si nesten alle ungdommer nå for tiden :P

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  12:13:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(gjelder også folk som snakker om skrivefeil, greit det er litt irriterende, men noen har faktisk problemer med dette, eller kansje det har gått litt fort i svingene, som jeg ofte driter meg ut på når jeg er litt ivrig)
Opprinnelig postet av Lille hyl

Ja skjønner deg der, men jeg tenker mest på ene venninnen min da For hun skriver !!!!!! mange utropstegn, noe som er gaanske irriterende, og hun skriver f.eks "de" når det skal stå "det". Og hun kan skrive Så om det er noen her inne med dysleksi eller noe, så må dere ikke ta dere nær av det!

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  12:38:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hater folk som skriver SMSspråk, særlig. Ellers er listen utrolig lang, for jeg er aboslutt typen som irriterer meg over det meste :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:10:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg tror ikke jeg skal begynne på lista mi engang=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:32:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Masse reklamer.

F.eks. den med hun dama som sier... "Også har'an så flotte, mjuke skinnseta!" eller no.. Åh, vil spy når jeg ser den >.< Oooog... BILLIG BIFF!!.. ooog... MATTI! Do you want to PARTY..? oooog... det irriterer meg når jeg ikke kommer på hvilke reklamer jeg irriterer meg over... HENNES & MAURITZ-bikinidamene!! De er ekle.

Også irriterer jeg meg masse over SMS/fjortizzspråk... åh, jeg kommer til å skrive mer her etterhvert.. grrr.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:44:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm, jeg irriterer meg over folk som ikke klarer og rydde opp etter seg, lukkke skapdører, skylle av ting før de setter det i oppvaskmaskinen osv. Er nok mye jeg kan irritere meg over, men prøver og ikke vise det da folk er forskjellig. Men en ting jeg virkelig irriterer meg over er at folk skriver som de snakker(altså mange unødvendige skrivefeil). Og Ravi, han er en håpløs mann. Greit at han snakker som han gjør, men måten han skriver på, arg!! Blir så provosert!!
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:45:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
... <- Også litt irriterende :P Når det er over alt. *Ikke retta mot et spessielt innlegg*
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 28/07/2006 13:47:20 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:53:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
... <- Også litt irriterende :P Når det er over alt. *Ikke retta mot et spessielt innlegg*

Opprinnelig postet av Victoria+Vinnie

Rettet mot meg eller? Jeg skriver ..... etter nesten alle setninger jeg *skamme seg*

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  14:01:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hater å kjøre i kø!!! Folk som kjører langt under fartsgrensa.

Stå tidlig opp..

Masete folk.. og folk som tyter i et sett og ikke hører hva den andre sier.. i tlf f.eks.. noen kunne likegodt bare sitte og høre seg selv snakke.. irriterende.

Og så irriterer jeg meg over mindre intelligente folk.. Klarer bare ikke når folk ikke vil forstå eller ikke har fatteevne. Jeg blir nok aldri noen pedagog av noen slags.

Og fanatisk religiøse mennesker uansett religion. Fikk besøk av Jehovas idag. Uff...
Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 28/07/2006 :  15:05:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og fanatisk religiøse mennesker uansett religion. Fikk besøk av Jehovas idag. Uff...

Opprinnelig postet av Lopke

uff, nedpå her hvor jeg bor er det en gammel dame fra Jehovas vitne, jeg er sikker på at hun har delt ut de bladene sine og prøvd å frelst alle skoleelevene her minst 3 ganger!
*sukk*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/07/2006 :  15:16:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hater fjortissspråk.
Ord som blir ekstremt dradd ut, som ooooooog.

Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 28/07/2006 :  15:49:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg irriterer meg over folk som skal lage til et langt ord, men tenker ikke på at de eneste bokstavene man kan ha flere av er vokalene, som foreks kjemmmppppe(<feil) glaaaad(<riktig Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.