hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lære hesten å steile, kult eller uansvarlig?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Lære hesten å steile, kult eller uansvarlig?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 28/05/2007 :  23:15:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min hadde en uvane med å steile uten komando, og dafunka det bare så bra å lære han det på komando... Lærte han Opp som var å steile og Ned som var å avslutte... Når hesten steila på tur sa jeg opp, en gangog ned rett etterpå. Da hadde Kaizer glemt at det var han selv som begynte og han fortsatte ikke i det uendelige...

Men egentlig så syns jeg ikke noe om det å lære hesten å steile på komando. Det er faktisk jævli teit!
Gå til toppen av siden

Xela

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2007 :  03:03:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseXela  Svar med kopi av melding
Steiling er kult!

Vil gjærne forelle om Amy en hest Camilla hadde på for sommern 2006. Amy var snill og grei, aldri noe tull med henne! Da Camilla hadde hatt hene i en mnd skulle vi ri oss en tur. Vi kom til en bakke, og AMy ble usikker. Automatisk sa Camilla OPP, og Amy reiste seg opp på to! Camilla heiv seg framover, men siden de sto i en bakke, fikk Amy overbalangse og falt bak. Camilla slo skuldren ut av ledd, og fikk kraftig hjernerystelse. Så jada, det er bare dritkult å lære hesten å steile på komando. Helt fantastisk... Noen tips så jeg kan lære Fallon det?

En mann for sin hest Gå til toppen av siden

Hangover

Skrevet - 03/06/2007 :  01:28:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er veldig uansvarlig å lære en hest å steile på kommando!
Da er det jo snarere for at den gjør det i situasjoner den blir skremt f. eks.
Og vis en litt mindre erfaren rytter sitter på hesten å det skjer er det jo skummelt da..
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.