hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Annonser på HM
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Annonser på HM
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:35:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Hei!

Om man oppdager annonser som er useriøse, blir de slettet om man melder fra?

Jeg så en annonse i går som jeg vet med 100% sikkerhet at er useriøs.
kan HM stenge for annonse fra denne brukeren da?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

robert

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  19:57:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Hvis noen melder fra om useriøse annonser sjekker vi om de bør slettes..
Men hvis du vet om en annonse som for oss ser seriøs ut, men egentlig er useriøs; kan du sende meg en epost til larsen(a)hestemarked.no med hvem det gjelder og begrunnelse, så skal jeg se på den.

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  22:49:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
tusen takk for svar!
sender deg mail!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  22:32:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
har sendt mail men ikke fått svar,.
og annonsen er ikke borte.

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  00:08:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei men det er Robert (-; Og det har han vært siden 23/8.... hipp hipp....
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  10:41:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
hurraaaaaa! (Raske menn..) haha..;DF
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  10:55:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
akkurat som jesus, alle har hørt om han, men ingen har sett han
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  14:41:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det er den hellige ånd det :p

Lopke

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  14:19:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvorfor det?? og hvilken rett har du til å diktere det?? Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  14:37:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Den annonsen virket ikke useriøs. Men vet av egen erfaring at selv om anonnser tilsynelatende virker seriøse, ser folk som kjenner vedkommende at ting er usant, useriøst osv.
Har selv sett annonnser til folk jeg kjenner. En bl.a som skriver hun er sprangspesialist og kan ri inn hester. Vel, jeg vet at denne jenta verken kan ri sprang eller ri inn hester (sett henne ri mange ganger).. Bare et eksempel!
Hvorfor denne annonsen er useriøs vet jeg ikke, men Tigull sier ikke at den bør fjernes uten grunn...
Dette ble litt OT.
Hun bør foressten forklare hvorfor den skal slettes (ikke her på forumet, men i mail o.l til hestemarked), så får de vurdere om den skal bort eller ei.
Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 08/09/2006 :  15:56:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Vi har sett på annonsen, men fjerner den ikke direkte selv om noen har hatt personlige opplevelser som kan innvirke negativt på hestemiljløet.

Regner med at de fleste som ønsker en stallplass besøker stedet for å både møte eiere/andre og se på tilbudene, for man bør jo aldri "kjøpe" noe usett..

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  22:29:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
har skrevet mail og forklart.

3 stykker har flytter / blitt kastet ut pga bagateller som fks at man ikke er enig med stall eier på hver minste ting , eller glemmer og feie opp vært minste lille stråd.

grunnen til at jeg ville at annonsen skulle fjernes er at jeg ikke vil at andre skal lære på den harde måten som flere før dem.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 09/09/2006 12:17:59 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  01:19:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Altså helt ærlig!!! Tigull har i FLERE innlegg som nå er slettet pga forumreglene (og i hennes dagbok) skrevet om en stall, mulig det er denne. Heng dem ut, kalt dem dyremisshandlere osv.. Men jeg synes det blir feil å drive hets mot en stall på et offentlig forum bare fordi hun eller flere har dårlige opplevelser. Det er ulovlig og Tigull kan faktisk bli saksøkt.. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  11:36:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hva om alle skulle få annonsene sine slettet fordi det finnes folk som missliker dem som person?
Da hadde det nok ikke vært mange annonser igjen gitt..

Therese
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  12:16:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hadde ikke noe med at noen misslikte noen egentlig eikdokka!

har noe med at jeg liker og hjelpe folk

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  12:20:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Altså helt ærlig!!! Tigull har i FLERE innlegg som nå er slettet pga forumreglene (og i hennes dagbok) skrevet om en stall, mulig det er denne. Heng dem ut, kalt dem dyremisshandlere osv.. Men jeg synes det blir feil å drive hets mot en stall på et offentlig forum bare fordi hun eller flere har dårlige opplevelser. Det er ulovlig og Tigull kan faktisk bli saksøkt..

Opprinnelig postet av Lopke

er vel ikke noen regler heller for hva man skriver i dagboken sin, så lenge man ikke nevner navn, sted osv at det lett kan gjennkjennes.

men er du ikke enig at det er litt rart at eierene selv ikke klarer og skrive annonse og må ha oppstallører til og gjøre det for seg?

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.