hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - BRUK REFLEKSVEST!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 BRUK REFLEKSVEST!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  19:59:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Bruker mye refleks Hesten har på seg refleks på 3 eller 4 ben(hvertfall på begge bakbein), refleksfortøy, refleks i halen og av og til refleks over nesereima Har også lurt litt på å kjøpe refleksdekken, men da vil jeg ha et med haleklaff, sann at det viser bakfra også.. Selv har jeg refleksvest, og på termobuksa mi er det refleks på begge beina
<3 Western <3

Gå til toppen av siden

mpreshen

Skrevet - 19/11/2006 :  19:35:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt for mange lastebil sjåførere tar ikke hensyn til hester, eller andre folk. Har opplevd å nesten blitt påkjørt da jeg møtte på en lastebil som kom i stor fart rundt en sving(og dette er en veldig befolket vei, med både folk med barnevogn osv), var da på en liten bru så jeg hadde få rømningveier, men fikk hoppet en halvmeter ned rett etter bruen slik at jeg og hesten kom oss unna. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:30:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja, alt for mange tar IKKE hensyn - gjelder samme med joggere og syklister, mo tro om jeg en dag bestemmer meg for å ri dem ned, hm, ja kanskje det!

Men vertfall, jeg bruker refleks på alle sider dvs. bak,frem, venstre,høyre sider på hesten, og refleks vest på meg - for øyeblikket har vi kun refleks vest, bein, og til hale... Så innkjøp av flerne reflekser er defentlig med på ¨høst lista¨ !

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.