hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Søkefunksjon og aktive emner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Søkefunksjon og aktive emner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  13:18:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Robert.. håper du kan ta deg tid til å svare på dette spørsmålet..

Tidligere kunne man i "aktive emner" søke opp tråder mere enn 2 mdr tilbake.. Mener å huske det var hele året og siste 120 dager og??

Hvorfor er den funksjonen vekk?? Sletter dere trådene som er eldre enn 2 mdr nå??

Denne funsksjonen var ganske grei for oss hvor søkeknapen ikke funker.. og hvorfor funker ikke den egentlig??

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  13:48:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Lykke til med å få svar Marianne!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  15:11:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Oi, det måtte ha skjedd i dag. I går søkte jeg tilbake for ett helt år faktisk. Da blir det jo enda mer samme tema opp og opp igjen. Sukk!
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  15:31:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg har fortsatt mulighet for å søke på mer enn to mnd tilbake? Men vi er jo kjent med fenomenet at hm ikke fungerer likt for alle.. Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  15:34:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Måtte sjekke jeg også, og det funker fint til meg og :) Det er vel bare Lopke som er litt utsatt i dag da. Men Lopke er jo godt fornøyd med HM uansett, og har god tolmod hehehe... *kødder*
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  16:36:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tror dere snakker om 2 forskjellige ting nå folkens, hehe ;)

Lopke mener at man på "aktive emner" knappen kunne trykke på "vis aktive emner siste år".

Den på søkefunksjonen er lik som før.

Riktig?

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  16:54:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp :) Glup du.. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  00:41:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ahaa..!

Det er noe med Marianne og den aktive emner-knappen.. :p
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  08:38:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja jeg er veldig avhengig!!! er det virkelig bare meg som bruker den???? ser dere ikke hvor smart den er? :) Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  10:50:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da spør jeg; Hvor i s*** er denne knappen?
Og gi meg forklaringen med t-skje:-)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  11:04:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
MIX - Alt om hest!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp

Dette har du på overskriften til høyre... trykk på aktive emner.. Du vil da få en bjelke.
"aktive emnner siden siste besøk.. scroll ned og du kan velge siden siste 15 min.. 30 min.. 45 min.. time.. 2 timer.. uke osv..
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  11:17:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Aktive enmer-knappen er kjempelur. Bruker den hele tiden. Veldig mye lettere enn og bla i kategoriene etter nye emner o.l. Med aktive emner får en hele oversikten over hva som er nytt siden sist besøk;) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  11:37:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja dessuten har jeg sårt behov for å skille mellom innlegg sisen siste besøk og de siste 15 min.. Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  14:39:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aha!!
Litt klokere i dag også:-)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  14:50:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ja jeg er veldig avhengig!!! er det virkelig bare meg som bruker den???? ser dere ikke hvor smart den er? :)

Opprinnelig postet av Lopke

nei bruker den eg også. har bokmerkla sida direkte til aktive emner eg. Og ja eg også savner ein slik funskjon på andre Forum...

Men eg har ikkje lagt merke til att det tidlegare gjekk å søke heitl tilbake til siste år på aktive emner funskjonen. Bruker som regel ikkje meir enn ett par timer tilbake. Hender eg bruker siste mnd men noko særleg brukt blir ikkje den.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  15:10:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grunne til jeg bruker "siste året" osv er fordi søkeknappen ALDRI funker hos meg grr... Om jeg husker tema/tråd osv så klarer jeg å søke tilbake på aktive enmar iblandt..

MEN NÅ ER DEN BORTE???? Robert?? anyone??
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.