hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tar HELT av på kveldstid !
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Tar HELT av på kveldstid !
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

edel900

» VIP

Skrevet - 04/12/2006 :  21:35:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
hah:) kanshe hesten din e mørkredd?? det er jaffal min hest:S Gå til toppen av siden

scuba

» VIP

Skrevet - 01/01/2007 :  05:31:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hørt at hester ikke er mørkredde,men redd for mørke rom, meen min lille nordlandshest når vi går på tur i lyset sammen andre hester er jeg sikker på at det kan komme et fly på siden av vinter uten at han enser noe, han er sta og egen han kan være veeeldig treig til tider skulle trudd han var 30 år men så er han bare 7.. men så fort det blir mørkt kvikkner han heelt til alt må sprettes unna da er han plutselig 7 år eller 2 hehe han er heeelt anderledes. men det er ikke fordi jeg er redd, for jeg er så absolutt ikke redd i mørket, her om dagen rei jeg forbi beite han står på, der sto den ene hesten han alltid står med, ååånei livsfarlig hjeeelp å løp alt han kunne opp bakken og jeg som trudde jeg hadde prøvd full galopp på han. Nå har jeg det når vi rir i lyset alene er han også ganske skeptisk, men ikke så mye + at det er bare vekk fra stallen:p hehe..

så jeg ville sagt at ja hester kan være mørkeredde, men jeg har mine anelser at vinter har dårlig syn, for han stanger hodet i alt, skal spise gress så er det en stein der, så kjører han mulen inn i steinen, så enten så har han dårlig syn eller så er han bare veldig klønete:p
Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  20:10:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Hesten jeg har på for ser ofte "spøkelser" ellr ting som ikke er der(kall det hva du vil) på kveldstid. både på og utenom banen. jeg har derfor begynnt og ri langs veien der det er lyst om kveldene. han gjør akkurat som hesten din! jeg begynte å i der jeg sa + at jeg red ham på slakke tøyler, men ikke for slakke! å etter det har han bare gjort sånn noen gangerover et jorde jeg må krysse:) det kan jo hende hesten din ser litt "SPØKELSER"
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

+Camilla+

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  08:46:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
kanskje du bør prøve å leie han litt rundt i mørket, der du vet og føler han er nervøs og kanksje kan "ta av litt" da har du kanskje litt mer kontroll enn vis han flyr ut med deg på.. ta han med på mørke turer. kanskje samme noen i førsten så alene.. lei også på banen... men er det en spessiell del av banen han flyr til på? kanskje det er noe med foreksempel det hjørnet eller noe som er der, men ikke vi registrerer. bare et forslag Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.