hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verdens rekorden i høydehopping ?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Verdens rekorden i høydehopping ?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 06/10/2006 :  21:41:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Wow, den filmen/animasjonen var imponerende. Tenk så modig hest da!
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway

Skrevet - 06/10/2006 :  23:22:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
Oi.. Herregud.. :O Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 10/10/2006 :  16:26:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Fy flate! Ikke dårlig spranghest det der nei Men hestebeina er det nok IKKE godt for. Syyykt høyt i hvert fall Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  23:17:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Herregud sier bare jeg! Tenk å hoppe så høyt! Sykt!
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  02:18:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
OJ! Og jeg er stolt over å hoppe 1.15.... Det der var HØYT!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  02:24:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Satt nettopp å så film fra en høydehopping, en mur på 2 meter! Hesten velta jo hele greien Syns det ble litt vel ekstremsport som gikk utover hesten... Om jeg skal være ærlig!

Der var det foressten et "lite oppvarmingshinder på bare 150" Se den filmen så kan en dra ut i stallen og hoppe, alt føles jo lavt da;) hehe...

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 14/10/2006 :  14:46:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
Jeg synest 1 m er høyt så kommer den hesten og hopper 2.47 Nei, jeg hadde ALRDI hoppt s¨å høyt med en hest! Det må være veldig vondt og lande!
Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  22:54:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hoppet 130 i dag jeg, noe som liksom føltes litt høyt, men er jo bare småtterier i forhold til 247:p
Men man blir sikkert vant med høydene (ikke så ekstremt som 247 altså, men sånn GP høyder f.eks)
For noen år siden syns jeg f.eks 80 og 1 m var høyt liksom, hehe... Nå føles det kjempelavt... Om noen år syns jeg kanskje 130 er lavt. Man venner seg fort til høyder jo mer erfaring en får;)

Men 2.47: Hadde jeg aldri hoppt!

Tenk å sett det der live da, hadde lukkt øynene jeg:p

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2006 :  00:58:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hoppa 110 i dag og syns det er høyt. Har hoppa 125 på ponnisen og det er maks av det jeg tørr nå. Nå skjønner jeg forresten ikke hvordan jeg kom meg over en gang xD Men jeg syns jo 80 var høy i vår. Nå er det... hva er det man sier igjen? Drit i xP Det er iallefall lett
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 21/10/2006 :  09:49:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
d der va syykt! :P
Kjærestn til pappa sin søster har en datter som har en hest som hun vant et stevne i Drammen med =) det var 1.40 =) Synes nå jeg var veldig bra :)

R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

Sandylilo
» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2007 :  11:59:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSandylilo  Svar med kopi av melding
På tv2 i går viste de noe sprang konkurranser, der viste de en hest i "nåtid" som hoppet en mur på 2m og noe sånt. Er ikke sikker, men syns jeg hørte at det var en verdensrekord? Noen som så det?
Vær deg selv, det kler du best.. Gå til toppen av siden

Rigmor+Storm

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  14:02:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herre gud!!

E d muli!
Lure på kordan den hesten fæølte d i beinan da den landa!!
Helt sykt. Og den animasjonen va bra!
Gå til toppen av siden

Linda-og-traverne

Skrevet - 22/03/2007 :  13:32:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy flate Det er sykt, hadde aldri i verden turt det! Jeg som syntes 1,20 er høyt nok liksom xP hehe. Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  13:51:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
På tv2 i går viste de noe sprang konkurranser, der viste de en hest i "nåtid" som hoppet en mur på 2m og noe sånt. Er ikke sikker, men syns jeg hørte at det var en verdensrekord? Noen som så det?

Opprinnelig postet av Sandylilo

Nei det var Carsten Ganderup fra Danmark som satte ny nordisk rekord på 2.30.

Verdens rekorden er på 2.47, og det er den på videoen.

Hege Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  14:53:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dæven døtte ja det var høyt... MEN det må være en veldig belastning for beina til hesten... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.