hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten som ødela nesten et ekteskap,mens han var p
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Hesten som ødela nesten et ekteskap,mens han var p
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

facette93

Skrevet - 29/11/2006 :  19:02:09  Vis profil
Det virker som om disse menneksene bare er ute etter å lage kvalm. Ærlig talt, finner de ikke en bedre unnskyldning enn at en hest ødelegger et ekteskap? I tillegg foreligger det jo også et kontraktbrudd; du og hesten sendes på dør før fristen på gjensidig oppsigelsesdato er utgått.
Tror du og alle andre bør komme seg langt bort fra denne stallen! Det finnes mange kjekke og rimeligere stallplasser i stavanger og omegn! Dette er ikke verdens eneste stall - heldigvis!

Lykke til:-)
Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 29/11/2006 :  19:23:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane
hva er forskjellen med å betale med telegiro og avtalegiro?
Dette var ikke bra! For noen folk! :/
Hvordan kan betalningen ha noe med ekteskapet å gjøre?!

R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  00:32:42  Vis profil
Høres ut som litt borderlinesyndrom mixet med en deciliter personlighetsforstyrrelse og en spiseskje kjærlighetssorg som er ute å går. Ser for meg hesten din som står å flørter vilt med kona te bonden. tror nesten jeg ville vært litt redd for å treffe den hesten din i en mørk bakgate, huff av meg... DEN må sperres inne! *jeg ler høyt, mutters alene hjemme*

Fra alvor til spøk... (ja, eller omvendt...)

Håper det ordner seg. Jeg har ikke opplevd tilsvarende, men vet hvordan det er å ha rett men bli tvunget til å måtte ordne opp i saker alikevel fordi det er penger og slikt involvert. Det er jo noe annet da, men jeg har nettopp avsluttet en lei sak med et svenskt firma som sendte meg regninger og inkasso på rosenrotpiller jeg ikke bestilte. DE var skikkelig sinnsyke folk som man ikke kunne prate saklig med. POENGET MITT kommer her: jeg løste saken ved å sende samme mail til det svenske firmaet og inkassobirået som jeg også sendte til TV2 hjelper deg og forbrukerrådet. Fikk mail tilbake samme dag om at saken var avsluttet hos begge parter. De blir rett og slett LIVREDDE når de ser det kan bli TV oppslag :).

Håper jo sef. at saken ordner seg under rolige omstendigheter, men jeg råder deg til å la ALL KONTAKT FOREGÅ SKRIFTLIG. sørg for at alle de ville utsagnene er på trykk. enten pr. brev, mail eller tekstmelding. muntlige samtaler mellom dere face to face eller telefonsamtaler blir bare sånn derre oprah winfrey show: "she says your mom`s so fat..." osv...

Lykke til! Åy kjente jeg ble sååå engasjert nå - herlig :)

Edit for å si at: så etterpå at du har posta tråden din under problematferd, det er jo bare DØDSVITTIG! her er det jo ikke hesten som er problemet, men et menneske MED problematferd! HAHA! gleder meg til å høre hvordan dette går!

Redigert av - Royal-X den 30/11/2006 00:36:32 Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 01/12/2006 :  00:13:11  Vis profil
Ja, det finnes noen diagnoser innen psykiatrien som begynner å passe sånn noenlunde - og da er det ikke hesten som er i "faresonen".....

Jeg vil helst ikke "skrive dem høyt" her, da slike folk har det med å ta det dødsens alvorlig hvis noen er i nærheten av sannheten.

Rådet om dokumentasjon er helt riktig og viktig. Har ikke dere ungjenter sånne mobiler som kan ta opp lyd og bilde? Legg da mobilen i en lomme slik at bare lyden blir tatt opp. Et "kamera" kan virke litt for provoserende.

Sørg også for å involvere voksne folk. - OG - finn en annen stall!!
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  15:28:17  Vis profil
Hvordan går det med denne saken? Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2006 :  18:51:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69

OMG sier jeg bare!

Den dama der er jo helt syk i hodet, er ikke første gangen jeg hører historier som denne ang samme stallen..

Sleipe slu kjærring!!!
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 06/12/2006 :  04:27:52  Vis profil
- Men "sassy69" da!
Det finnes mange "fiiinere" betegnelser på en "diagnose" - he he.

Og vi jobber jo ikke i psykiatrien - i hvert fall gjør jeg ikke det lenger - men har vært engasjert i dette siden 1980.... - så jeg har vel fått med meg "det meste".....

Mange vil kanskje ha nytte av å studere fenomenet "psykopat".........
Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 07/12/2006 :  18:51:08  Vis profil
nei nei nei så syke folk. er bare å få dratt seg vekk for slikt blir for dumt...

Gå til toppen av siden

iat

Skrevet - 16/12/2006 :  06:21:45  Vis profil
<innlegg med personopplysninger slettet av MIX> Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 16/12/2006 :  21:55:58  Vis profil
Denne debatten har begynt å få en vinkling vi ikke ønsker.

Minne om forumreglene:
Debattinnlegg som dreier seg om en navngitt person, eller om en person man ut fra debatten lett kan gjette hvem er, er ikke lov. Heller ikke andre former for debatter som fører eller kan føre til direkte personangrep, reklame eller diskusjon av negativ art er lovlig.

Denne tråden er derfor låst.

MIX, administrator Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.