hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 2. sorteringsgulerøtter - Sandnes/Sola området
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 2. sorteringsgulerøtter - Sandnes/Sola området
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-schnuppa-

» VIP

Skrevet - 11/10/2006 :  10:49:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har leta etter billige 2. klasses gulrøtter lenge nå. Lurte på om noen her vet om noen som selger billig?

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  12:49:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Spør på Kiwi Lura om de har noen gulerøtter som de skal kaste :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  16:22:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg pleier å kjøpe gulrøtter (uvaska) på Grønsakstorget på Mariero. Koster en del mindre enn sånne fine, vaska på Rimi;) Praktisk når de er uvasket for da holder de seg lengre;)

Vet det er noen 2.sorterings gulrøtter som er gratis, der ute med Sele, men husker dessverre ikke nøyaktig hvor det var/adresse. Vet bare om noen som pleier dra ut der og hente...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

-schnuppa-

» VIP

Skrevet - 12/10/2006 :  08:09:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var adressen,ja... vet også om ett sted, men problemet er at jeg ikke husker nøyaktig hvor...
Hvor mye koster de på Mariero da?
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2006 :  13:19:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Her på ogna kan vi hente så mye vi vill for 20kr på bru-gard (http://www.bru-gard.no/)

Der selger de også hele kasser for 40kr/pr stk..

Er jo et stykke fra stavanger da, men om dere er utover så går det jo ann å hente litt..
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  01:55:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det var adressen,ja... vet også om ett sted, men problemet er at jeg ikke husker nøyaktig hvor...
Hvor mye koster de på Mariero da?

Opprinnelig postet av -schnuppa-

Husker ikke helt kiloprisen:( En stund siden jeg har kjøpt der nå... Men ettersom jeg husker ble det ca halv pris i forhold til å kjøpe på vanlige butikker.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

-schnuppa-

» VIP

Skrevet - 15/10/2006 :  17:36:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
OKey, takk :D skal nok klare å ta en tur ut til ogna en dag ;)
Fant ut at på mariero kosta de 4 kr pr kg tror jeg det var.... ikke så verst det heller,da...
Gå til toppen av siden

Missgadget

Skrevet - 16/07/2008 :  09:51:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser at dette er en eldgammel tråd og at dere mest sannsynligvis har fått tak i gulrøtter nå, men tenkte å skrive inn et innlegg alikevel i tilfelle det er andre folk som lurer på det samme.
Det er eget gulrot vaskeri i klepp hvor de tar 15 kr per sekk (vedkubbe sekk lagt i netting). Vil tippe at en slik sekk veier 10 kg +/- .
Gå til toppen av siden

iat

Skrevet - 12/08/2008 :  02:31:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gullerøttene er ikke på Ogna-men på Brusand trodde jeg. Jeg henter på Brusand. Men ring først-det er ikke alltid det er gullerøtter Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.