hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - putter grima i munnen........
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 putter grima i munnen........
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  19:51:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...Vallaken min på 8 år skal og spise på nesebåndet på grima når jeg skal ta den på
Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

Safro

» VIP

Skrevet - 24/11/2006 :  09:47:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...
Når jeg fikk Safro så måtte jeg stikke fingeren inn i munnviken hans for å få på bittet. Når jeg kom med grima så kunne han finne på å snu rompa til.
Men nå: nå kommer han med hodet enten det er hodelag eller grime, han åpner munnen og gaper etter bittet.
Det jeg skal frem til, er at han gjør det med grimen også. Han gaper etter den og tar den gjerne i munnen, ;) Det hender han henter den på døren selv også:)
Men det er jo ikke noe som plager meg, heller dette en sånn han var før:)

Men du må jo huske at føllet ditt bare er en bebi, de gjør rare ting og trenger å lære:)
Lykke til:)
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  16:39:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Vi har for tiden en slik liten "må ha noe i munnen" tass her. Han gjør akkurat det samme med grima når vi skal ha på han den, ellers prøver han å ta tak i leietauet ellet et eller annet. Han bare MÅ ha noe i munnen. Jeg fant ut en metode som funket når jeg skulle ta på grima hans. Jeg putter rett og slett fingeren inn i ladene der hvor han ikke har tenner når jeg skal ha på han grima. Han tygger ikke på den når jeg holder den i munnen hans med sutter, og da glemmer han hele grima og står bom stille. Det funker for oss her, så det kan jo kanskje være verd et forsøk hos deg og? Lykke til
Med vennlig hilsen Annette

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.