hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utegang i Stavanger/Sandnes/Sola området?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Utegang i Stavanger/Sandnes/Sola området?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Silver

» VIP

Skrevet - 26/10/2006 :  13:07:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Silver  Svar med kopi av melding
Noen som vet om noen steder det er mulig å ha hest på utegang i dette området? Bor på Sola, så vil helst ha et sted i nærheten...

Veldig takknemlig for svar!

Let freedom ride...

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2006 :  03:17:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har lite kjennskap til hest på utegang. Men hvet om en stall som tilbyr føll med løsdrift, der stod da hesten min tidligere. Kjempe flott stall. Ligger rett ved Rogaland Rideklubb på grannes - Vestpolen. Men det hjelper da lite om du ikke har føll
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  14:55:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
ha hest på utegang, vill det si at hesten ska stå ute hele året ? eller mener dere bare såmmerbeite eller noe ?
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  21:57:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ser du har tatt opp et gammelt emne, jaja får nå vær så...
Utgang menes vel med hest som står ute hele døgnet/året, eller isåfall tatt inn på nettene.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.