hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - TV2 hjelper deg i kveld
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 TV2 hjelper deg i kveld
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Royal-X

» VIP

Skrevet - 07/12/2006 :  15:52:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får helt vondt... det er helt sykt at det finnes sånne mennesker... er det rart det blir krig i verden? Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 07/12/2006 :  16:36:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Hvem kjøper hest uten veterinærskjekk først?!

Hadde tre veterinærer til å se på hesten min før jeg kjøpte den... Selv om det ikke var noen dyr hest, og knapt 4 år gammel. (Må legge til at to av disse veterinærene da var mine egne)

Sjokkerende at folk kjøper hester uten, uansett pris...

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Redigert av - JohanneOgLita den 07/12/2006 16:38:14 Gå til toppen av siden

ninae.

Skrevet - 08/12/2006 :  20:40:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner den hesten, og bruker å være på den stallen ( Overrein Ridesenter ).
Men Symbol som hesten heter har mange ridd , og den har blitt brukt som rideskolehest!
Jeg skjønner ikke hvorfor Bendik som passet på han ikke sa ifra til eieren..
Alle har visst at han har vært sånn, og alle har trodd at før eller senere så har han skullet
dratt til slakting ! :( Men skjønner ikke hvorfor at ikke Bendik ikke har sagt ifra..
Han har jo gått personlig konkurs så han får jo ikke til å betale tilbake pengene.
Og jeg har ridd Symbol MANGE GANGER og vi får ikke galoppere så mye på han pga den
hjertefeilen. :\ Men vi får skritte og trave..
Han var jo den fantastiske pene spranghesten før, og han er fortsatt pen.. men at han har den hjertefeilen er dumt !
Jeg synes synd på Symbol som må være der i stallen med det, men han har da nå blitt satt til eieren sin! ^^,
Men eieren kunne ha skjekket han og ikke minst skjønner jeg ikke hvorfor hun lot han stod på Overrein i 2 år ! ?? :S Skjønner ikke !

Klem <3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.