hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rytter døde på sprangstevne
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Rytter døde på sprangstevne
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2006 :  20:24:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164857

Ble nesten sjokkert av dette og de bildene de viser av han mens han ligger livløs på bakken. Og ikke et ord om hvordan det gikk med hesten...

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 07/12/2006 :  20:30:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Leste samme artikkel !!

Huff sier bare jeg, men banen var visst våt og tung å ri på. Men lederne sa at den var i forsvarlig stand!

Sprang kan vere risikabelt .

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2006 :  20:44:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
JohanneOgLita - hvorfor den lille teksten, var litt vanskelig og lese.

Men huff! Syns dette var helt tragisk! Håper mer lærer seg at det er farlig å ri 150 i glatt underlag!!!! Men stod også at det kunne komme av dårlig organisering av konkurransen - uansett må det glatte underlagte spille en stor rolle her....
RIP

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  10:34:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Nokon som veit noko om korleis det gjekk med hesten?

Tragisk at det skal gå så langt, før noko blir gjort.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  11:19:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Off... Grusomt...
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  15:42:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
så fælt! =O
Haoli <3 Gå til toppen av siden

ninae.

Skrevet - 08/12/2006 :  20:43:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff ! Så fælt ! :O Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  21:20:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
gikk sikkert bra med hesten siden ikke no er nevnt så slapp av
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

CamillaogDrifandi

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  10:03:31  Vis profil  Svar med kopi av melding

Huff! Noe så tragisk . Men synes det er litt rart de ikke nevner et ord om hvordan det gikk med hesten, det er jo det de fleste inne her tenker på, tror jeg. Iallefall gjør jeg, men selfølgelig han mannen og da..

Sier bare en ting jeg , Ri forsiktig alle sammen !

R.I.P

Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  13:50:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
JohanneOgLita - hvorfor den lille teksten, var litt vanskelig og lese.

Opprinnelig postet av Don-Pedro

Skriver med litt mindre tekst, fordi alt blir så ekstremt stort på skjermen hos meg. Synes det blir travelt å lese med den store skrifta. Sikkert noen innstillinger eller noe som er galt, men det gjelder kunn her på Hestemarked...

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.