hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye for denne fjordingen...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hvor mye for denne fjordingen...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  13:11:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Prøver bare for å se hva dere mener...
Skal muligens selge fjordinghoppa mi født 1.mai 1990. Hun er en nydelig hoppe som har hatt 3 føll. Hun er ikke treg, men er villig og grei på tur og på bane. Har ikke startet noe stevne men er 3.pr i Lyngdal da hun var 4-5 år gammel... Hun har hoppet 80 bane i sin tid og 1.20 m enkelt hinder. Er en super hest med litt trening. Er en fin kjørehest også. Kjørt 3 bryllup med henne. Har også blitt brukt i nå 7 år til ridning for psykisk utviklings hemmede jenter. Tålmodig dame :) Hun er snill å sko - har kjempe gode høver. Hun er grei på henger - men det er ikke så gøy å gå på alltid. Hun er litt små redd for veterinæren med sprøytene, men det er bare litt trøst så går det bra :)
Hun er trafikk sikker, men tilhengere og stooore lastebiler kan være skummelt til tider. Er glad i andre hester, men liker å være litt alene også til tider. Har kjempe mye personlighet.

jeg vet ikke helt hva mye mer jeg kan skrive...

Prøver å legge ved ett bilde - får det aldri til, men prøver :) Hvis ikke er det bilder av henne på VIPen min,... Hesten heter Ninette.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  15:43:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Rundt 15.000?

Hun begynner å dra litt på åra, men samtidig er hun en stødig og trygg hest - som sikkert kan egne seg bra for dem som ønsker det.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 06/12/2006 :  18:04:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville tatt mer en en 15.000 for den;) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  20:46:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det kommer nok ikke ann på hva man tror hesten er verdt, men på hva markedet er villig til å gi. Du kan jo prøve 20.000 ++ og se om noen vil kjøpe for det? :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  22:16:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Hesten er snart 17 år. Da er nok verdien ganske synkande. ville nok sakt 15.000 kr eg også i forhold til markedet. Kan være vanskelig å få det også. 3 pr er ikkje noko veldig bra premie heller.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 07/12/2006 :  07:27:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
prisen avhenger også av resultat av vet sjekk.
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

indine

» VIP

Skrevet - 14/12/2006 :  14:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har akkuart kjøpt en fjording selv, og har hatt før. den jeg kjøpte nå er 11 år, og har gått 1.10 klasser. Ga 13000 for han.
Min forrige fjording kjøpte jeg da han var 17-18 år. jeg ga 10.000 for han. Det var en fjording som hadde bedekket en gang, kjørt bryllup, gått meter klasse og lett A i dressur. i tillegg hadde han gått med funksjonshemmede og i rideskole.

Det er trist, men prisen synker veldig opp i alderen. ikke overpris hoppa di. bare tips fra min side. selv ville jeg ikke kjøpt en så gammel fjording igjen selvom jeg stortrives med de. det er viktigere hvor hun kommer

lykke til med salget
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.