hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hvor mye ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kjers

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  23:24:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på å selge hesten min snart, pga at han er for liten til meg. Noen pris idèer ?

Nordlandshest, Vallak, født 1997, 139cm høy.
Hoppet 130 med tidligere eier, hoppet 105 i sommer. 80/90 cm bane, men kapasitet for mer! Kjempefin teknikk, krøller frambeina. Lc/Lb dressur, ikke startet mye pga eiers interesse, men kan versade, skjenkelvikninger og forpart-og bakparts vendinger. Påbegynt å lære galoppbytter. Går på tøylen med litt jobbing. Barnevennlig, Skummelt snill. Skadefri. Også litt westerntrent på hobbybasis. Fungerer bra sammen med andre hester, litt skeptisk for å være alene, men går bra hvis man er bestemt. Innkjørt. Selges med splitter ny sal (kjøpt i sommer) og fortøy, dekken, flere hodelag, benbeskyttere, sjabracker osv.

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 08/12/2006 :  23:46:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
35-40.000 kr? Siden det er en vallak, så har den ingen avlsverdi. Spørs jo kansje litt på hva den går på stevner, premieplukker? Sikkert en fin læremester...

Regner med at det var enkelthinder på 130 på trening, og ikke 130 klasser på konkurranser.

Flere her som sitter med litt for små sprangkanoner av rasen nordlandshest. Din lignet mistenkelig på min, bare et jenta mi er ei hoppe på 6 år. Heller litt mer tøff i trynet og konkurranseponni enn barneponni.

Spurte om det samme i en tråd tidligere her en gang, kansje du finner den?

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

kjers

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  00:27:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Regner med at det var enkelthinder på 130 på trening, og ikke 130 klasser på konkurranser.

Flere her som sitter med litt for små sprangkanoner av rasen nordlandshest. Din lignet mistenkelig på min, bare et jenta mi er ei hoppe på 6 år. Heller litt mer tøff i trynet og konkurranseponni enn barneponni.

Spurte om det samme i en tråd tidligere her en gang, kansje du finner den?

Opprinnelig postet av JohanneOgLita

sprangkanon :)
han elsker å hoppe, går gjerne fortere og fortere. de siste hindrene går ofte så forte at bildene blir uklare. ;P
Jeg skal se hva jeg finner! Hva var topic'en ?
Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  13:16:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Se her; http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16240

Men tror folk missforstod litt, hun selges ikke som avlshoppe... Sprangponni, for det er det hun ELSKER Selvfølgelig vil hun kunne gå avl, om man ønsker å avle gode sprangponnier av rasen nordlandshest. Veterinær har rådet meg til å stille henne, da hun har godt og korrekt eksteriør.

Sprangtreneren min mener hun vil nå LANGT innen sprangsporten, One of a kind. Rask, spretten, venndbar (snur på en 5 øring), regulerbar i galloppen og går galloppbytter osv. Og tøff og rolig i hodet, fryktløs. Villig og ærlig i sprangen.

Har ikke solgt henne enda, men i løpet av denne/neste sessong MÅ jeg over på hest. Treneren min sier at det ikke er vits i å selge henne før jeg har funnet en ny, for hun vil vere vanskelig å erstatte... Håper jeg ikke får sjokk når jeg skal over på hest da .

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Redigert av - JohanneOgLita den 09/12/2006 13:17:39 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.