hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvor mange her har høiby oppdrett??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 hvor mange her har høiby oppdrett??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

jokis

Norway

Skrevet - 08/01/2007 :  21:26:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor manger er det som har høiby oppdrett her??
eller kjenner til en??

den som vil, kan...
Redigert av - jokis den 09/01/2007 00:52:26

jokis

Norway

Skrevet - 08/01/2007 :  21:36:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en vallak på 12 år etter høiby kongen og spikrosa:)
den som vil, kan... Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  00:17:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jada=)
Det er en mann som bor på Selbu som driver Høiby opdrett.. Der nesten alle Høiby hestene kommer fra.. Er usikker på om jeg kan legge ut navnet hans her, men om du sender meg en PM så kan jeg skrive hva han heter;)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  00:17:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jada=)
Det er en mann som bor på Selbu som driver Høiby opdrett.. Der nesten alle Høiby hestene kommer fra.. Er usikker på om jeg kan legge ut navnet hans her, men om du sender meg en PM så kan jeg skrive hva han heter;)

-Tonje-
Gå til toppen av siden

jokis

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  00:54:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jada=)

Opprinnelig postet av +Muddy+

ja det er der min hest kommer ifra.. jeg fikset litt på overskriften jeg...
jeg bare lurer på om det er andre her som har hest fra det oppdrettet...
det er jo litt gøy å følgemed de hestene:)

den som vil, kan... Gå til toppen av siden

jokis

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  00:57:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
:)
den som vil, kan...
Redigert av - jokis den 09/01/2007 00:59:28 Gå til toppen av siden

canooon

» VIP

Skrevet - 09/01/2007 :  10:21:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle høiby hestene kommer fra Selbu. Han har gjort krav på høiby navnet, så ingen andre har lov til å bruke høiby på sine hester, så lenge det ikke er avkom etter høiby hester. Kjenner han ganske godt, pm meg hvis noen vil vite mer.. Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  18:49:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Veninne av meg har hest derfra.. Høiby Ellen heter hun;) Blir bare kaldt Stjerna da=)
hehe..

-Tonje-
Gå til toppen av siden

LilleBille

Skrevet - 10/01/2007 :  20:40:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei :)

Jeg kjenner/kjente ei hoppe, som heter Strandbrita, som var en av de første/den første hoppa som fødte avkom med "fornavnet" Høiby.
Hu fikk et avkom den tida jeg holdt på med hu, som het Høiby Tvist. :)
Litt rart at de fikk kalle han opp "Høiby" siden det ikke er "han i Selbu" som er oppdretter av "føllet" som nå er 3 år.

Pippi ... My Peace Of Mind <3 Gå til toppen av siden

Marita_Enghild

» VIP

Skrevet - 13/01/2007 :  23:03:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
En hest som sto på stallen der min hest står, het Høiby Jo.
Noen som vet noe om han? Eier han nå?
Gå til toppen av siden

canooon

» VIP

Skrevet - 14/01/2007 :  00:28:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
lillebille..
Hvis jeg forsto deg rett så var det føllet til strandbrita som ble kaldt noe med høiby?
Hvis det var slik, så kan jeg si at han i selbu er oppdretter på vedkommende, for han står som eier på strandbrita..
Gå til toppen av siden

canooon

» VIP

Skrevet - 14/01/2007 :  00:31:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt info om høiby jo:
f. 1993 mellombrun 31,6K - 30,7aK Kr. 77.350.
Eier: Hanne Lind Helgesen-Åse Lind Helgesen, Ånstad, 9454 ÅNSTAD Oppdr: Alf Fuglem, , 7584 SELBUSTRAND
Gå til toppen av siden

hoibypiril

» VIP

Skrevet - 15/01/2007 :  12:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Høiby Tamira som nå er avlshoppe, så har jeg hennes avkom Nita og Høiby storm.. Har hatt en del Høiby avkom det er bilder av de fleste på vipen min..
Hilsen Anita
Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  01:01:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Vi har HøibyStella og Høiby Maren på stallen vår, Stella er pensjonert mens Maren blir å se på Leangen i tiden framover nå som treåring:)
Ei venninne av meg har Høiby Tojo, og på gammelstallen min hadde vi Høiby Tass , Høiby Rita, Høiby Janne og Høiby Junior.
Her i trøndelag er ihvertfall lista med Høibyhester laaaaaang:)

Alf som har Høibyoppdretten har en del hopper rundtom som han står som eier på. Avkommene til disse blir kalt Høiby, sikkert derfor det blir litt spm rundt dette:)

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 21/01/2007 :  00:36:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Blir vel færre og færre etterhvert nå, tror jeg, tror vedkommende avler blir å roe ned endel på oppdrett/ hestehold nå.
De som blir født og satt "høiby" navn på nå for tida, er vel stort sett hopper som han har leid bort til noen andre for å avle på. Ellers hadde ikke jeg kjøpt unghest av ham.
Gå til toppen av siden

Rosendalsborken

Skrevet - 09/02/2007 :  13:23:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde ei hoppe på folkehøgskolen som kom fra denne karen. Høiby Rappa hette ho. Kjempe flott liten hoppe etter Rappfot og Torijahna. Hoppa lever ikke lenger nå, men ble slaktet to år etter jeg var ferdig på folkehøgskolen. Mannen fikk ikke føll i ho så det var vel sikkert årsaken til det. Jeg vet ikke.. ellers sto det ei hoppe som het Høiby Terna, Høiby Tea, og ei anna hoppe som ikke hadde fått noe navn (som ble sendt heim ganske fort) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.