hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FARMEN 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 FARMEN 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

solanju

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  21:19:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Ja i går gikk startskuddet da, for Farmen på tv2! Synspunkter folkens....
Han piloten så jo bra ut da, men var det no tak i`n a??? Definitivt ikke.. Og han med trønderbarten var jo rett og slett en arti`kall! Han kommer nok til å bli stemt hjem i en fart, i fare for at han KAN for mye.. hehe..
Og hva var det der med "kryper gjerne oppi senga til jentene jeg, hvis det kan hjelpe meg å vinne" fra han reins-kælle?? ÅÅÅÅ detta kommer til å bli spetakkel.. og det LIKER vi! hihi..
Åsså kaste melka da??? HELLOO..?
Ja det var nå bare det ja..

www.solanju.piczo.com

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  21:35:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe :-P Er spent på å følge med arbeidshesten Lucas og Gaute sin hest, Fløgstad Bruse (2.pr. hingst) jeg. Moro å se om de finne rpå noe gøy.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 09/01/2007 :  22:47:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Du har liksom satt deg inn i hvilken hester de bruker også du! det må jeg si...
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  00:39:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kommer sikkert til og bli artig med barneverns pedagoger og lærere i overtall og folk som elsker og diskutere og hoppe i høyet
hehe

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  10:40:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du har liksom satt deg inn i hvilken hester de bruker også du! det må jeg si...

Opprinnelig postet av solanju

Klart det, er jo fjordhester!! (-; Bruse er en av favoritthingstene mine, han er hesten til Gaute i serien.

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  11:11:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Leste om dagens episode som sendes i kveld om at de må reise det røde flagget fordi Fjordingen Lukas er syk. Har ikke helt gjort opp noen mening om deltagerne ennå, så jeg holder en knapp på Lukas jeg he he
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/01/2007 :  11:30:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilke dager er det de sender da?
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  13:04:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk i grunnen samme inntrykk som deg av han piloten solanju.
Pen å se på, men ikke akkurat en arbeidshest.
Og å slå ut all melka, fordi ingen vil ha varm melk til froskost ( greit med den bøtta kua pissa i, men de slo ut alt ), hva er det slags bonde?
Lurer på om han vet hvor ost, smør osv kommer fra!

Hun der lyse som kryper oppi senga til gutta ser jo uts som et skikkelig lykketroll, en ordentlig humørspreder!
Morsomt med sånne mennesker, de er herlige.

Må si jeg ikke fikk festa meg så mye med alle de andre, tror nok som du sier at han trønder-gubben blir fort utstemt.
Bruker å bli sånn med de som kan for mye, og i tillegg sier fra.

Synes det ser ut som de har bygd opp serien på en ny måte, med alt skuespillet rundt.
Tenker da på brevet der de ble advart mot prosten, gravfølget i første episoden osv.
Og med så forskjellige mennesker, kan det nok bli en del intriger...

Anette Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  13:07:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kanksje jeg skulle ha meldt meg på om det blir en sesong til?
Skal jeg F*** meg vise dem hvem som er mest mann her på gården.........

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  17:44:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Hvem har ikke tenkt den tanken da? Men jeg hadde nok ikke blitt der lenge.. huff! jeg hadde vel klikka i vinkler over alle pysete kvinnfolk, udugelige mannfolk, og flytta ut til dyra etter under ei uke. Og fordi jeg tilfeldigvis alltid har vært intressert i gammelt håndtverk både innen tekstil, hest og mat hadde jeg vel blitt litt vel "skummel" å ha der.
tror nok at det blir mer og mer intriger og mindre og mindre "farm" etter som årene går jeg. men vi, i allefall noen av oss, ser jo tross alt på Big Brother, og der er det jo ikke dyr en gang!
Litt trua på han slakter`n jeg! eller hu der nordlendingsdama! Hu smilte jo så lurt da de snakket om bondeerfaring!

rusket

Skrevet - 10/01/2007 :  20:10:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns piloten virker kjedelig og tiltaksløs og korttenkt - men for all del, hvordan man blir fremstillt på TV trenger ikke være sannheten!

Syns han hadde et litt slitsomt navn, ihvertfall når det sies på dialekta hans i tillegg *flire*.

Litt tidlig med favoritt enda, men feministen som jeg er så vil jeg gjerne se ei jente vinne. Eller reineieren Mikkel, for noen sinnsyke auge

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  22:11:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Må bare legge til at han slakteren faktisk jobber på det slakteriet hvor jeg leverer oksene mine!
Også jobber han som avløser ellers..

*trodde ikke det var tillatt med landbrukserfaring i farmen jeg!?*

Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  23:53:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
knis.. nei da er han nok bare med for at vi skal tro at det er noen med peiling som skal vinne i år! Også ryker`n ut sammen med "matti-blåøye" (sukk...) trønderbarte og resten av de arme arbeidsjerna der.. sånn at høyhelte-gummistøvler-damene kan kjøre skuta på grunn! Men det er jo det som er så moro.... Så kan vi andre sitte hjemme å spise alt de ikke får, og vite SÅ mye mer enn de tullingene.. hihi..

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  02:33:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
pysete kvinnfolk har ikke no på farmen og gjøre mener jeg. sånne gidameg typer håper dem blir stemt hjem
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  05:48:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
De er ofte de slue, late jentene som kommer ett stykke... Gutta vil ha ut hverandre...

Shadowfax

Skrevet - 11/01/2007 :  09:22:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoho, Dyrlegen vår var på TV i går ;-) hehe

Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.74 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.