hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FARMEN 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 FARMEN 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Lopke

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  09:38:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eivind. Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 22/02/2007 :  12:17:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håååhååå, Laila juksa med lappene i lomma si, det er jeg sikker på!!!
De der lå fint stabla oppå hverandre ja...Jeg tror Laila prøver å bevare den "alltid snille og riktige" personligheta si, derfor gjorde hun det sånn for å slippe å begrunne 1.kjempevalget sitt!
Mikkel rev henger fortsatt med.Han burde egentlig ha vunnet hele greia, bare pga det taktiske spillet sitt:)
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  13:25:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
har også en mistanke til at Laila juksa bittelitt. tror hun gjorde det for å sette en støkk i visse baktalende personer der inne! syns det var et kult studie av menneskeansikter rundt det bordet der jeg.. hehe...
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 22/02/2007 :  20:38:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
underholdende er det ihvertfall :)
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2007 :  11:48:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ros til TV2 for klippinga i reklamen for Farmen som de sender ellers i uka.
Jeg satt med inntrykket av at Agnete skulle bli valgt jeg.

Tror heller ikke rekkefølgen på lappene var så tilfeldig.
Skjønner godt at de andre deltagerne ikke syntes opplegget med lappene virka troverdig.

Anette Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  18:54:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
hva syns folk om Mikkel etterhvert a?? syns ikke de blå øynene er like tiltrekkende lenger. Mikkel REv har et veldig sært syn på kvinner, kvinners innsats, evner og et MEGAEGO som hvertfall jeg hadde blitt møkklei etter kun kort tid!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  20:30:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Ha ha jeg lo godt da Reven måtte melke!
hehe han så ut som en bank raner som en bank ansatt hadde spydd på!
Hehe

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  21:59:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja men herregud for noen totalt udugelige damer som er der inne da! Gråting, hyl og skrik.
Jentefarmen og bla bla bla... Ja særlig aktuelt så praktisk annlagt som de er /-:
Håpløse er de, skjønner godt Mikkel gir f.... han er nok vandt med mer praktiske og arbeidsføre jenter enn dette der...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  23:20:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ja men herregud for noen totalt udugelige damer som er der inne da! Gråting, hyl og skrik.
Jentefarmen og bla bla bla... Ja særlig aktuelt så praktisk annlagt som de er /-:
Håpløse er de, skjønner godt Mikkel gir f.... han er nok vandt med mer praktiske og arbeidsføre jenter enn dette der...

Opprinnelig postet av Harneshaug

Synes egentlig hele farmen er lattelig jeg da, det må jo bare bli intriger nå man kan melde seg på i par osv.
Sånn som Fagerstrand haha der grein jo til og med mannfolka haha!

Men synes Laila tok helt av igår ass, når hun snakket om hestene og personligheten dems haha og at hu skulle datet lukas om han var en mann og bla bla bla!

Og ukes oppdraget haha, pløying lol og når de gjødslett og harvet nei og nei det var en skam for bønder hehe.

Og alle disse rare tingene som er i farmen, skatte jakt, hevngjerrig prest og gamle koner i ledtog med presten, jeg gir meg over.

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2007 :  18:41:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes fortsatt at Mikkel er en verdig vinner.
Selv om han er slu, det er jo et spill, synes han har spilt det bra.
Jeg heier på Mikkel, med Laila som en god nr 2.

Angående Lys og varmegjengen fra Fagerstrand, så kommer han der tullete Reidar og kona hans på skaperen på tirsdag.

Anette Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  00:21:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg heier mest på Laila. Astrid derimot synes jeg ikke er en verdig vinner, det er ikke mye hun har jobbet hardt med...
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 12/03/2007 :  07:57:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg heier bare på Laila, med Mikkel som en nr 2. Mikkel skal ha kreditt for at han har "spillt spillet", men jeg er ikke spesiellt glad i luringer.

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  21:14:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Nei, Mikkel vant...
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  21:55:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg synes det var bra jeg!!

ehe

bra hu sippe dama ikke kom bedre en 3 plass
får helt noia av sånt ass.

Kampen for tilværelsen skal jo bestå av blod svette og tårer, ikke bare TÅRER

rusket

Skrevet - 18/03/2007 :  10:41:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Visste at Mikkel kom til å vinne med tanke på de han møtte i finalen. Tror ikke han hadde vunnet mot f.eks Laila
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.