hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FARMEN 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 FARMEN 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

stall grønli

Skrevet - 31/01/2007 :  12:05:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
$&")?%%/&""#$%&&!!#!!!!!

DUM PILOT - PANG, PANG!!!!!!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  12:33:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Utrolig bra krangel om matfordeling... haha! der ble han sittende med kjønnshåret i postkassa!!! *ler* av at han kan si så mye dumt. F.eks. Dei som ikkje kan ro, må læra det. Dei som er mest fysisk (les gutter) skal ha mest mat. Etter det forrige ukesoppdraget er det vel helt opplagt hvem som gjør mest arbeid! Jentene sto å sagde som gale (og brukte mye energi) mens guttene sto å lo a de og sa de kunne gjør en bedre jobb... (men eh... gidder ikke)

Sånne menn?! DET er jævli at de eksisterer! Jeg hadde sprekt av sinne hvis jeg var med i årets farmen. OG så sier kålhodet at det er taktikk????? Nei, den må han lengre ut på landet med! BAD, BAD, BAD

Opprinnelig postet av Royal-X

ble proversert bare av og se reklamen for det, men synes kommentaren til hun ene var bra, da hu sa at sist uke jobbet ikke du noe så da skulle ikke du hatt mat

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  18:39:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Han Jarl irriterer f... vettet av meg snart!! Han kommer i hverftall ikke til å ha sjangs på damene etter dette. Maken til lat drittsekk! Og får et kvinnesyn han har!!!!!!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  16:15:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Han Jarl vinner nok.. De slue drittsekkene vinner alltid.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  16:23:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Det håper jeg inderlig ikke, han irriterer meg bare helt sykt!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  17:47:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

det vil ikke jeg si, husker du robinson, der hun stille lyshårede jenta vant som engentlig bare satt og sa ingen ting og skrev i dagboken sin

og gaute g g var jo ikke akkurat slu han da

solanju

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  19:35:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Nei jeg tror ikke det er en eneste person der inne som har tenkt å la den late sleipe f... der vinne noe som helst! Heia skjønne Mikkel.. hihi!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  20:08:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei jeg tror ikke det er en eneste person der inne som har tenkt å la den late sleipe f... der vinne noe som helst! Heia skjønne Mikkel.. hihi!

Opprinnelig postet av solanju

Je, enig, han har en mye mer hyggelig taktikk!

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 02/02/2007 :  03:30:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lyst å se Mikkel strippe, jenter ? =D *ler*
http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?treeId=121204&sortBy=1&progId=93725

Redigert av - AsgriimSvarten den 02/02/2007 11:25:07 Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 02/02/2007 :  10:20:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

det vil ikke jeg si, husker du robinson, der hun stille lyshårede jenta vant som engentlig bare satt og sa ingen ting og skrev i dagboken sin

og gaute g g var jo ikke akkurat slu han da

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Nei, men du husker vel Christer Falck, første Robinsonvinner. Han var jo en tosk av dimensjoner, men viste seg å være en rett så sympatisk kar etter seieren.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/02/2007 :  12:56:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehe

ja men hallo christer gjorde jo noe genialt.

han lagde seg et harem av hypnotiserte utsulta damer, og ba dem stemme ut alle han ville ha ut, og sånn ble det

solanju

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  14:33:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Mikkel strippe??? Nei det tror jeg ikke, men stirre i senk de øynene der ei ukes tid...... sukk!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  15:24:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg heier på Mikkel. Han er sterk, tøff, hyggelig og vet mye. *heia,heia*

Men de siste vinnerne av Farmen har vel alle vært slike litt... slue typer.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  19:35:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hvem tror dere Dani velger ikveld da?

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 03/02/2007 :  21:57:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns det var dumt at dani gikk ut, menmen.. =/ Dumt at de "snille" ryker ut. dani er da ihvertfall bedre enn jarl. Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.