hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FARMEN 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 FARMEN 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

rusket

Skrevet - 05/02/2007 :  20:45:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei nå syns jeg Mikkel er teit også ?(&=%=()?/?)
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  20:58:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Hater Mikke og Jarl eller hva han heter, de kan da ikke bare ¨å å tenke på seg sjøl??? Mat skal deles retferdig...
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  21:15:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Ja.
Og når Jarl sitter og sier det når han er storbonde at de som jobber mest skal ha mest mat(noe jeg synes var helt latterlig) er ikke det akkurat Jarl som fortjener fisken. Han gjør jo f*en meg ikke en dritt der. Og hat helt mistet sansen for Mikkel også nå.

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  22:30:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Mikkel rev har nok vært litt lur hele tida han! Men han HAR pene øyne da jenter!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  22:38:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Heheh..
Sant nok.. Hvem heies det på her da?;)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 05/02/2007 :  23:01:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg heier på hu gifte dama jeg. Hu fra Oslo (?) med krøller. Hanne?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  00:56:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehe smart og snike til seg fisk.
det hadde jeg gjordt også

hehe

hva med en mix farmen
jeg vinner

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  06:08:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg heier på Mikkel fremdeles, men jeg tror Jarl vinner.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  08:35:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
hun trønderen virker også ganske real synes jeg!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 06/02/2007 :  10:22:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hun trønderen virker også ganske real synes jeg!!

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

Ja!
Men hvor i all verden har Farmen lett opp så ubrukelige mannfolk som dem har finni år? Gurimalla.

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  10:51:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
he he, ja det kan man virkelig lure på. De har virkelig funnet dem i hvertfall... Godt det ikke er et sjekkeprogram!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  15:44:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
...og så de som ikke klarer å la være å ligge i samme seng ei uke, jeeeeezuz!!! de kan jo ha sex alikevel, bare ikke på natta liksom! herregud å teit! tipper han typen ikke har vært i militæret en gang. Har de fått alle dyra nå eller? Jeg tror ikke Jarl vinner... De tar han i alle fall i tvekamp på kunnskap - easy match Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 08/02/2007 :  22:44:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Se på dette:
http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article2574731.ece
Farmen Mikkel lei av å avlive halvdøde dyr

Psst; ryktene sier at Mikkel er singel nå... Men dette er enda ikke verifisert med hovedpersonen selv.

Ellen Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  00:21:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvor mange av dere hadde ikke snoket til dere fisk om det hadde vært mulig hehe
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 09/02/2007 :  10:54:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvor mange av dere hadde ikke snoket til dere fisk om det hadde vært mulig hehe

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

dette skjer jo hvert år da, var det ikke et år noen ble tvangsnominert fordi de hadde fått en matpakke av noen turister...? sjønner at de blir desperate når de går sultne på den måten. Jeg hadde klart meg ganske lenge uten mat, men med en gang man skal gjøre noe fysisk blir det vanskelig. Tror mange reagerer kraftig i dette tilfellet - fordi det er Jarl, og at han gjør det på en slesk og ekkel måte. Han skal liksom fete seg opp til tvekampene... det blir liksom for dumt... ler hvis han får "spekklag" som han kaller det han fra lista hadde... jeg så ikke de første episodene, men har vanskelig for å tro at det kan ha vært et spekklag der, på en så lang og tynn mann... det er tross alt ikke såååå lenge de har vært der... hehe!
Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.