hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

AinaVj

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  14:26:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Har sikkert vært en million tråder om dette før, men vil prøve på nytt for oss litt nyere mix-folk.
Sitter du oppe midt på natta, eller sitter du på skolen/jobben og kjeder livsshiten ut av deg og kanskje har noe på hjertet? Eller bare vil dele dine hverdagslige gjøremål med andre mixere?

Da tenkte jeg på en tråd hvor vi kan prate om alt og ingenting til hverandre til enhver tid. Jeg får vel starte:

Nå føler jeg meg bedre i den stakkars hofta mi, så nå vil jeg prøve på nytt å jobbe. Trenger dessuten mer penger da jeg må punge ut for den bilen jeg krunsja

Ellers så kan jeg si at jeg har startet med stallgjengen på noe nytt. Vi begynner med litt høyere "kjærringfaktor" å ha sykvelder hvor vi sitter med sysakene og reparerer/fkser ting og tang. Jeg har nå reparert to dekkener, og jobber med å pynte opp en sjabrak. Driver og lager sølv-kantbånd på den, og skal lage en fin L på siden som skal stå for Lydia Når jeg er ferdig med den, så skal jeg prøve å sy meg et eget ridedekken med masse mikkmakk på. Jeg i Lilla, og mine to andre venninner i blått og grønt (hver vår farge).

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.

solanju

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  18:29:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Veldig så kreative dere er da.. hehe.. mine syferdigheter på hesteutstyr går vel på å reparere ting når de går i stykker. Kanskje fordi jeg er litt anti-dekken-dame, og har to vanntette, et til sommer og et til vinter til syke hester og sånne saker! ellers er jeg faktisk håndarbeidslærer.. så jeg burde kanskje ta meg litt sammen?? Tihi..
Har gjort et forsøk på å trene Linnea men Bajas var med, inne på jordet i dag. Ikke lurt. Bajas er en sjalu herremann, så da jeg skulle prøve å Longere Linnea (for første gang og derfor bare en meter fra meg en runde i hver retning eller no) gikk han mellom meg og hu, og prøvde å overta.. Slem gutt, men jeg måtte jo le da. Når han skjønte at Mamma egentlig var i lekehumør, blei det bare tull. Endte opp med to lykke-sprettende hester på 15 mål, med meg heseblesende og lattermild etter!! hehe...
Den der bilkjøringa di Aina, den høres litt riski ut.. hehe... Mange biler på samvetet el?

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  22:51:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tehe.. Sitter her og kjeder meg, nettopp sett lost, ugly betty, farmen og hotell cesar. Onsdag er yndlingsdagen min, da er jeg en tv slave. !! Alle favoritt programene etter hverandre;) Men nå stikker jeg i dusjen, før det blir for seint.. Får håpe du får spart opp nok penger til bilen din da Aina.;) Kjipt når sånt skjer.. Våres bil ble bunka når den stod på pakeringsplassen 3!!ganger på rad i julen.. 3 uker etterhverandre liksom! Huffameg, skal love dere pappa ikke var glad;P Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  00:14:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
uffda,leit med bilen. Har i det siste sett en del i grøfta langs e6`n på tur til jobb,på det værste var det 4 trailere som kjørte i grøfta på samme strekning,samme dag

Så uroer jeg meg for helga...Skulle egentlig hente hest men gubben nekter å kjøre

Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 18/01/2007 :  00:55:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg havna i grøfta i går, eneste skaden var at girkassa hoppa litt ut av ledd slk at den er litt morsom å gire med. Jeg syns vi er flinke til å kjøre bil jeg Aina :D

Dessuten, siden dette er en "snakke om hva som helst" så må jeg bare skryte: jeg har vært røykfri i 4 mnd i dag! Amen!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  07:42:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Janico begynner og bli frisk. Tonje glad=D
Så må jeg bare annbefale filmen: Slipp Jimmy fri. Den var genial!
Så den i går sammen med noen kompiser. ;)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  12:07:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Så flink du ha vært da, rusket, røykfri i 4 mnd....gratulerer
Får vel legge til at kvinner er og blir kvinner bak rattet
Nei, har ikke flere biler på samvittigheten min hehe men er vel ikke lenge før. Typen som har lært meg å kjøre.

Når jeg blir ferdig med den sjabraken, må jeg ta bilde å vise dere. Den blir råstilig *skryte skryte*
Og nå til helgen skal jeg og Lydia på barokkridekurs, og jeg gleder meg som bare det. Har ikke ridd henne på over en måned, så er veldig spent på hvordan hun er å ri nå om dagen. Så dere kommer nok ikke til å høre så mye fra meg til helgen.

ps: har sett den filmen muddy. ja, den er dritkul. Den må dere se.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  16:09:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Så flink du har vært Rusket! Veit hvor vanskelig det er.... har klart meg i snart to år, med sprekk for hver halvliter.. hehe.
Ikke snakk stygt om kvinnfolk bak rattet, snakk for deg sjøl!!! hehehehehe....Min andre lidenskap er nemlig biler.. amerikanske sådanne. Helst de fra femtitaller som er digre som hus!!! hehe.. Og da må man være en god sjåfør, ellers får man gutta på nakken FOREVER liksom! HUff!!!!

AinaVj

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  17:44:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Er jo bare ment som en spøk da
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  20:42:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
hehe.. jeg skjønte jo det. var bare bilentusiasten i meg som våknet til liv... fnis

AinaVj

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  01:19:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Lille frøken Ford kjenner igjen den ja
Får ikke sove jeg nå men bør vel prøve. Jeg pleier å sovne fortere om jeg leser Harry Potter på engelsk. Var i dag og så på band øvelse til broren til typen min. Hehe, skal si at han vokalisten skurrer noe jævlig. Jeg har hilst på han utallige ganger, men han klarer alltid å glemer hvem jeg er gullfisk-hukommelse da eller????????

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  01:33:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
herregud som jeg kjeder meg,
vil gjerne sove.
men får jeg det til'?

nope

ikke enda.
skrevet to blogger, chatter litt, skriver litt ut i det blå her.
noen som foresten har bestil starshine, det spillet du får fra penny klubben
har alle sammen men klarer ikke en av de siste verdene på nr 3 detter bare ned fra en sopp og må begynne på nytt,.

og den 4 og siste så sleit jeg først litt med ridingen og kappløpet og så kommer jeg til pandoria og da skal jeg finne 4 forskellige seil men har bare 16 minutter og gjøre det på og får det ikke til for jeg finner aldri rett seil til rett sjels rytter og så går tiden ut når jeg har et seil igjen.

og så driver jeg og planlegger dette bruksalget,
og allerede fredag skal jeg fikse til så vi kan bare legge ut ting på lørdag og flere og flere viser interesse for og komme og selge i allefall

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  13:40:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Noen flere enn meg som har slitt med hest.no sin side de siste dagene? Eller ligger feilen på min pc tro???? Kommer ikke inn jeg!

AinaVj

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  14:12:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jeg kom inn. Og har gjort det de siste dagene også.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  16:05:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Nå sitter jeg å ser på steg for steg! Eler følger kansje ikke så mye med da..
Også fikk vi karakterboka i dag, ganske fornøyd egentlig. Har gått opp i noen fag og ned i noen.. Men kansje det beste resultatet hit til

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  17:19:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Ja det er vist noe med serveren her, eller noe. jeg må nok piske sambo til å fikse! hehe.. ikke så datalur jeg vettu..
I dag er forøvrig den sløøveste dagen. Har masse som skulle vært gjort, men får liksopm ikke ræva ut av sofaen!

Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.