hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  01:37:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
weee, en (ny) snikksnakk-tråd
alltid morsomt, for de blir så sykt lange.. hihi.. sånn flere tusen innlegg etterhvert.

i morgen skal en nyt fórrytter prøve lukas! *spent*

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  02:02:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
så mot i brøste her om dagen :P veldi gammelt.. det gikk jo når jeg var liten ! men veldi morsomt å se i gjenn xD :Dh
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  03:08:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trøøøøøøøøøøøøøtt! Sitter å sløver på våken nattevakt... har sett 6 episoder av sex og singelliv - har kjøpt skoesken med alle sesongene! Før jeg kom på jobb ajourførte jeg meg med amerikansk sendeskjema for lost, desperate housewives og greys anatomy... Klarer simpelten ikke følge med på tv pga turnusjobbing, hest og sist men ikke minst fordi det er jo noen så ufattelige bra serier! Fyller opp harddisken med sesong etter sesong og missunner mine kollegaer som enda glor på sesong 2 :). Tenkte jeg skulle se "dreamgirls" i kveld, den musikalen med beyonce og eddie murphy - noen som har sett den og kan anbefale? Jeg får gå ned å glo litt på tv. for en måned siden var jeg taper nok til å se på mess tv... og så var jeg taper nok til å sende ÈN sms inn... Og så var jeg taper nok til å vinne en konkurranse... hehe! leeeeer av meg selv, men alltid gøy me premie :). *gjeeeeesp* vi prates! Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  03:13:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spørsmål:

Når man ikke er sulten er man mett. MEN, hva er man når man ikke er tørst lengre? er det noe ord for det, eller er det så kjedelig som; utørst...?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  08:35:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
utvannet hehehe.
nei aner ikke.

har du også skoesken, hehe har sett alle sammen jeg, drit morsomme.
og så har jeg sett alle olsenbanden, haisommer, karatekid, grease 1-2 , dirty dancing 1-2 +++++++++ har så sinnsykt mye dvd,

kjøpte meg trigger og 3 av stallgjengen filmene pluss noen til.
og så skal jeg se sylvester nå, som går på tv 1000 familie, det er en heste film om en hest som går fra og være kveg hest til middels vanskelig b feltritt.
den er fin.

så jeg har en date i dag faktisk med tv n 2 ganger for kl 19 begynner en ny disney film cheater girls eller no sånt nr 2

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  11:51:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg til Bjøgan og stå på snowboard
Lurer på hvordan det går! Hår ikke stått på snowboad på 1 år.. =s

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  11:54:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spørsmål:

Når man ikke er sulten er man mett. MEN, hva er man når man ikke er tørst lengre? er det noe ord for det, eller er det så kjedelig som; utørst...?

Opprinnelig postet av Royal-X

Etter det jeg har hørt heter det utørst!
Ganske så kjedelig ja.. =S

Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  13:45:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Syns utvannet hørtes myye morsommere ut jeg.. tihi
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/01/2007 :  20:56:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
I går fikk jeg lønning, og jeg syntes det var trasig at jeg var blakk første dagen lønninga kom. Også tok jeg meg en kjøretur i dag; bæng, SALG SALG SALG stod det overalt. Jeg skulle jo bare kikke. 2 timer etter kom jeg heseblesende ut med fulle store bæreposer med klær.

Så får jeg sms "salg på hesteshoppen". Den lå jo bare 3 minutt unna, og det skadet jo ikke titte. 5 minutter senere hadde jeg kjøppt ENDA et dekken og sjabrakk fra HL. Nesten i minus en dag etter lønning.

Just call me compulsive (and impulsive) buyer.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 21/01/2007 :  02:11:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

har du også skoesken, hehe har sett alle sammen jeg, drit morsomme.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Ble du ikke bare dritirritert når Carrie lar Aidan gå fra henne!? og så løper hun rett til mr. Big! Blei så sinna å lei meg at, ÅÅÅÅH!

så nå vet du hvor langt jeg har kommet i serien. Begynner på sesong 4 nå om en halv time :)
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 21/01/2007 :  12:43:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å, jeg ELSKER Aidan! *dååååån*

Royal-X

» VIP

Skrevet - 21/01/2007 :  17:16:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å, jeg ELSKER Aidan! *dååååån*

Opprinnelig postet av rusket

Kan du skjønne hva Carrie tenker med som ikke gifta seg me han? Blir forbanna jeg!
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 21/01/2007 :  20:01:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hu er litt som meg, velger idiotene i stedet

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  20:30:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Ja.. Nå kjeder jeg meg.. :s
Har nettopp bestilt ny brosyre til rideleiren jeg skal på, for jeg har tulla bort den andre etter noen dagen..
Også i morgen skal jeg hente hööks pakken min! Gleder meg til å se hvordan dekkenet ble! Om broderingen ble fin!

Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  20:56:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Sitter og samler for og imot-argumenter for å lage meg noe mat.

For: Er skikkelig sulten

Mot: Kan alltids drøye litt til.

Men jeg må si det frister litt med marinert kylling-fileet, potetkuler, peppersaus og stekt aspargares ...

Meeeeen.... Jeg orker ikke lage meg noe mat nå..

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ?
Redigert av - missixty den 21/01/2007 20:57:22 Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.