hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  12:17:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Vinterdvale?! Nehei... Bare B-menneske Finnes det noe bedre om sommeren å sove til rundt 12, stå opp, dra på seg en oppbretta bukse og topp og gå ut i varmen? Savner sommeren, men nå er det ikke lenge igjen til den er her

Haha, så det er definisjonen ¨på halvpsyko altså. Hun hørtes jo litt rar ut da, hihi. Men godt det gikk bra på turen da.

Har fri fra skolen i dag, så urtolig digg. Men må handle. Det eneste spislige jeg har er egg & bacon, haha. Har levd på det i 3-4 dager nå, hih. Har ikke hatt tid til å handle. Tragisk. Men greit å ha Storo Storsenter i 5 min gangavstand fra kåken min da

Men men. Jeg får vel få i meg noe froskost og komme meg ut og nyyyyte denne herlige dagen.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 22/03/2007 :  16:04:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk en dårlig start på dagen i dag da... jeg reiste i stallen for å ri, møkke, fylle vann og så tilslutt fore alle hestene før jobb kl 12. Problemet ble at jeg vanligvis ikke kommer i stallen før kl. 12 og fore med en gang. hestene trodde vel da at det var foringstid nå når jeg kom kl. 9. først gikk jeg ned på gjordet for å fylle vann til de som ikke hadde vann. da ble de fleste hestene helt ville og begynte å rase rundt i paddockene. og så, RETT forran øynene mine - ca en meter forran meg, var det en jekel som smatt under strømgjerdet og begynte å spise noe gammelt høy i stien mellom paddockene. jeg gikk jo bare rett bort til den og leide den inn i paddocken igjen. herregud for en tosk! hehe! så gikk jeg inn å møkka boksen til roal. og når jeg skulle tømme møkka fikk jeg se at den hesten som hadde rømt tidligere travet blid og fornøyd over hovedveien! den stoppet på andre siden av veien (der de selger traktorer) og sto å gresset der på plenen! Jeg løp alt jeg kunne ned og fikk tatt han inn i boksen. MAKAN til klossmajor! :)

må visst jobbe litt nå. vi snakkes :)
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  23:03:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er helt utrolig hva de dyra kan finne på altså. Også langs hovedveien da Godt han ikke tok seg en tur langs E18, den ligger jo ganske nærme egentlig. Godt du fikk tak i han da.

I dag har jeg prøvd slide-stopp på hesten min, uten at noen av oss kan det. Galoperte opp langsiden på banen, og drev han litt frem, strammet setemusklene og en liten halvparade, og oi, der stod vi gitt Visste han kom til å stoppe fort, men dæsken hvor flink han var

Har ikke hatt vet. på han ennå, skla ha det neste uke. Å som jeg kommer til å bli knust dersom han finner noe negativt om hesten og jeg må sende han tilbake. Buhuu.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ?
Redigert av - missixty den 22/03/2007 23:04:25 Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  12:24:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Jess dah var bokmåls tentamen ferdig:P hehe deilig, å ha en tentamen overstått hvertfall.. skulle bare ønske at det var matte jeg var ferdig med..
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  14:30:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Felt tre ganger så gøy; jeg skulle gitt mye for å bare ha tentamener altså! Da slipper man hvertfall å dra land og strand rundt for å ha eksamen i en gammel tennishall på Hasle i Oslo (som heldigvis ikke luktet svette!)

Nyt det mens du kan

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  20:36:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
hehe skjønner;) åssen skole går du på? jeg går bare i 10'ende klasse.. hehe..

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  20:38:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
åhh åssen får man somla seg til å pakke? jeg avskyr å pakke, skal på samling med Rekruterings gruppa i feltritt i helgen.. I hønefoss, hehe.. Men det med pakking er ikke helt meg asså, men jeg får vel snart bare dra meg selv i nakke skinnet å pakke i vei..

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2007 :  01:30:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Åååå, jeg vil også gå i 10ende (på nytt). Alt var så enkelt på den tiden. Bare 2 eksamener, noen tentamener og sånn.

Jeg går første året på sivilmarkedsfører på BI. Skal gå 4 år til før jeg er ferdig.

Gikk på folkehøgskole i fjord med hesten min. Trengte et lite avbrekk før jeg startet på studiene, hehe

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/03/2007 :  19:50:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
I dag har jeg ridd for første gang på leeenge!!!:D
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/03/2007 :  23:17:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
i dag har jeg ridd games for første gang på over et halvt år
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 25/03/2007 :  00:36:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ferdig med skole - og skal ALDRI mer EVER studere igjen! jeg er såååå ferdig :). jeg har gått Tegning form og klatt, vernepleien og spesial pedagogikk. nå har jeg ikke studert på to år og det er DIGG! nå skal jeg bare jobbe og det er pes det også, men jeg var så fryktelig lei av den der konstante dårlige samvittigheten når man hadde en lesedag og ikke klarte å lese... den følelsen av at HVER eneste fridag måtte bli brukt til å lese lese og lese. hehe! kan bare ikke se for meg at jeg noensinne skal kunne orke å åpne en bok igjen... hehe! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2007 :  13:35:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Heldig du som er ferdig,.. Har som sagt 4 år igjen jeg. Uff.

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2007 :  19:38:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
uff, jeg har oxo ganske mange år igjen.. Og det verste er all usikkerheten og tenkinga på hva jeg vil bli/jobbe med :( Har ingen anelse..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  11:47:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har igjen 2 år på vgs, og deretter kanskje 6-7 år før jeg vil begynne å jobbe. 10 år med skole har jeg igjen, jaja.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  13:57:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Å du hvor deilig livet er her jeg sitter på verandaen hjemme i hagen i topp og oppbrettet bukse og koser meg i sola før jeg må på skolen. Har også vært i stallen i dag, og alt var bare kos der.

I går hadde en fantastisk tur på Tarkan opp til Tryvannstua. Vamrmt og godt..

Å, som jeg elsker våren

Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.