hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  17:00:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Vår for fullt nå ja :D Sol og fint. Bare synd med tentamener nå "/
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  21:30:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag har jeg vært kjempeflink! sykla til og fra stallen (!) og laaaang tur med psykisk utviklingshemmede på jobben min (vi kjørte ut til Hove). Så jeg kjenner at jeg er litt sliten faktisk :). i mårra skal jeg på medisin/datakurs, gleder meg til pausene vi skal ha i sola, hehe! I dag og dagene fremover har de jo meldt KONGEVÆR! jippi! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  23:36:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Syklet du ut til Hove?! Det er jo skikkelig langt jo..
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  16:48:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Jøss.. jeg er faktisk innpå MIX nå, lenge siden det, VELDIG lenge !!:p
- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 27/03/2007 :  22:14:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Syklet du ut til Hove?! Det er jo skikkelig langt jo..

Opprinnelig postet av missixty

hehe, kunne sagt "ja", men nei... jeg sykla bare til stallen... hehe! brukte 15 minutter. :) men vi gikk lang tur på Hove da, med jobben :).

I dag fikk jeg skryt fra høyere hold på datasystemet jeg har laget på jobb. så nå (takket være meg) får vi antakeligvis en PDA på jobb! (det er en datamaskinmobil - sånn som Lara Croft har, hehe). Vi skal være med i et pilotprosjekt for å se om vår tjeneste passer til å bruke disse maskinene. vi skal bruke de når vi legger medisiner i dosett - kontrollere at vi har riktig dose som legen har skrevet ut osv. Gleder meg kjempemye - digger sånne tekniske ting! :). og vi blir den første boveiledertjenesten som får PDA i hele kommunen!!! nå er det kun hjemmesykepleien som bruker de :).

Også har jeg pussa hodelaget til Roal i dag, det var helt nødvendig... hehe! det var jo sol helt til klokka 20.00 i kveld, så det er utrolig mye mer stallarbeid en rekker nå for tiden - herlig!
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  23:25:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hehe, da så. Er jo et lite stykke ut dit

PDA og greier ja. Så kult da. Ikke dårlig av Arendal kommune å gi dere det, de som mente de ville spare penger på å slukke alle gatelysene Herregud, går det an? Hehe.
Men grattis med PDA da.

Ja, var så herlig i stallen i dag. Og i går. Og dagen før der Rir i bare topp og sånn (), er jo kjempevarmt ute! Fikk hjelp av Sven Robert til å trene hengerlasting med Tarkan i dag også. Han er sånn skikkelig NH-dude, har papirer på at han er cowboy og sånn Sønnen på gården, greit å ha han der dersom man trenger hjelp med henger feks, hehe.

Da jeg kom hjem satt jeg med 1,5 t i hagen og spiste middag i sola før jeg dro på jobb.

Jo, var hos den equiterapauten da vett. Tror du ikke jeg er dobbel så ille nå? Hadde skikkelig problemer med å gå til skolen i dag. Urk. Ryggen min er hardere enn stein! Huff.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  00:03:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
åå

det er både istølt og tølt kurs denne uka!

og så nydelig vær da

kan man ha det bedre hehe

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  19:22:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! ja det var et trist år når de slukket alle gatelysene, hehe! skikklig skummelt å gå tur i lysløypa da ja :)

Bra at du får trent på å få den hesten på hengeren! er ikke så lett når de nekter ting nei... Jeg driver å trener på å putte rare ting i munnen på Roal (han har jo tannlegeskrekk vet du), for nå kommer snart homsene fra England hit... Men jeg må vel dope han uansett tror jeg, er vel det beste for alle parter det...

Kan de ikke gjøre noe med den ryggen din da? var jo ikke noe godt at den har blitt værre... æsj... god bedring får jeg vel si...
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  21:10:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D:D Våren er her.... Uff er så glad at jeg sitter her å gråter nesten vøtt :D Blir så glad.. Det er pining på høyt nivå å skritte forbi felthindrene om vinteren.. Endelig føler en så stor lettelse :D
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  22:41:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Huff ja, det var vel kanskje ikke den mest intellegente måten å spare penger på Hehe.

Den hesten trengte nesten ikke hengerlasting vett, vi holdt bare på i 45 min. Han gikk veldig fint på, men ruset av noen ganger. Men han er egentlig ferdig trent nå mente Sven Robert, men vi kunne kanskje ta en time til uka før vi skal laste han og kjøre med han.

Homsene fra England? Skal du ha homsepatruljen på han ? Hmm.

Joda, de kan gjøre noe med ryggen min, har en avtale 9.april (!!!). Kommer til å dø før den tid. Seriøst,stener er mykere enn de musklene nede i ryggen min. Fikk låne en flaske med Arnika av en i stallen. Så får vi håpe det hjelper. Nå gjør det også vondt å trave og galopere, før har det vært greit mens jeg har holdt på i stallen, men ikke nå lenger. Uff, at livet skal være så hardt?

Royal-X

» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  23:12:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Homsene fra England ja... har du ikke hørt om de? de er spesialiser på tannpleie på hest - kjempedykige! Alle her på sørlandet bruker dem. sist de var her hadde jeg hesten min hos Peter Flam å gjorde det. Roal var helt GAL, ødela nesten en boks og greier... måtte dope han for at de skulle klare å gjøre noe, hehe!

Vet hvordan det er å trave og galloppere med vond rygg ja... det er rett og slett jævli! jeg hadde vondt i ryggen i nesten ett år etter et stygt fall av hesteryggen til Roal... :(. Nå er jeg heldigvis så godt som god igjen, men jeg kjenner det av og til - spesielt hvis jeg er støl etter trening. Håper de klarer å fikse deg! er det noe i sjelettet, muskler eller hva er det egentlig?
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2007 :  10:25:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hehe, nei de har jeg faktisk ikke hørt om :S
Ødela nesten en hel boks ja. Skjønner hva du mener med at hesten din har tannlegeskrekk, hehe.

Ja, det blir litt som "bang, bang, bang" følelse i ryggen når man traver og galoperer. Til og med mens jeg rir lett kjenner jeg det. Men som sagt, fikk låne med meg hjem Arnika av ei på stallen, den hjelper heldgvis noe

Nei, det som er problemet er musklaturen min. Det er den som er vond. Hvis du hadde kjent på musklaturen min nede på ryggen ved langs ryggraden ville du kjent at jeg er steinhard. Egentlig ganske enkelt å fikse, men jeg har ikke tid før 9,april. Huff.

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2007 :  18:58:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
jeg er skuffet. Fordi jeg ble eliminert på et stevne idag. Det er skuff, fordi jeg vet ikke hvorfor. Æsj. skal sies at den cnc* banen er større enn noe som eksisterer i hele norden, men likvel. Skuff
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 02/04/2007 :  00:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Missixty: telle ned dagene til de kan fikse deg da... måtte det opereres sa du? eller er det sånn knekk knekk opplegg...?

Måtte si opp "hestepasser som ikke gjør jobben" i går... Jeg var på hytte på fjellet omtrent uten mobildekning i helgen, og jeg gav beskjed til henne om at jeg ikke kunne steppe inn denne helga siden jeg skulle reise bort. fortalte henne også at jeg ikke var tilgjengelig på min mobil, men at hun kunne ringe pappas mobil (som virker der oppi gokk) hvis det var noe spesielt. I går litt før kl. 18 om kvelden fikk jeg denne meldingen på min mobil: "Du må ta Roal i dag. Jeg har det helt jævli, så jeg orker ikke! Så, kan du? Klem". Denne meldinga hadde hun sendt halv 12 den samme dagen, men pga umulige mobilforhold fikk jeg den da kl. 18... Jeg fløy jo helt i flint (jeg har jo irritert meg så lenge) og sa at "nå fikk det være nok, jeg har funnet meg i mye - men dette fungerer ikke lenger. du får finne deg en annen hest å stelle og møkke for..."

Var jo et stress også å finne noen som kunne lage istand kveld og morgenbøtta hans også på en lørdagskveld en time før foring... så endte med at stalleier måtte ty til... huff... Jeg måtte også reise tidligere enn jeg hadde tenkt hjem fra hytta for å komme meg til stallen... Men jeg har ikke dårlig samvittighet for å ha sagt ho opp, det måtte jo skje en gang. nå er jeg i grunnen ganske lettet - mindre arbeid for meg å ikke ha henne der... :)
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 02/04/2007 :  23:02:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet noen danske forum og som har link?
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.