hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  23:07:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

har du også skoesken, hehe har sett alle sammen jeg, drit morsomme.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Ble du ikke bare dritirritert når Carrie lar Aidan gå fra henne!? og så løper hun rett til mr. Big! Blei så sinna å lei meg at, ÅÅÅÅH!

så nå vet du hvor langt jeg har kommet i serien. Begynner på sesong 4 nå om en halv time :)

Opprinnelig postet av Royal-X

ååå ja så irriterende, har du sett når de prøver igjen?

ble sikkelig sur når de flyttet sammen jeg, hehe da ble det nye rot.

eller da Miranda gav opp sex og byttet det mot sjokolade,
haha da lo jeg da.

hu tok helt av og det endte med at hu sto og spiste sjokolade fra søppla da hu hadde bestemt seg for nok er nok.

så tok hu såpe på og ringer til Carrie og bare hei husker du meg hehe.

eller da Charlotte friker ut pga papp babyen hehe,

nei det er en bra serie.

eller da Samantha blir lesbisk hehe da lo jeg allså.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  23:41:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kom hjem fra barokkridekurs i dag. Har ikke ridd lydia siden 13 desember. TROOOR dere jeg kosa meg eller????? ÅÅÅÅå så gøy å endelig ri hesten min igjen
skal melde meg på kurs igjen azz...det var råkult.

Og hva ennå bedre er.....En dame ringte på salen min som jeg skal selge, og jeg nevnte tilfeldigvis for et par i stallen til lydia at den var tilsalgs etter den samtalen.
VIPS....den var solgt før hun dama ringte opp igjen
Så nå blir det ny sal på meg og bollegampen min

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  13:09:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Gratulerer med både sal-salg og kurs! Så moro at du kom deg på hesteryggen igjen. Hofta bedre da eller??? Og når er det hun skal få komme hjem til Mamma??

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  14:40:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Ja, mye bedre. Vil bare ha hjem gullungen min og trene og trene. Hun gikk versader i helga tilogmed. Da ble hønemor glad da. Men vurderer å ha henne stående der til over sommeren pga at hun har funnet seg godt tilrette i den stallen. Hun har flyttet tre ganger siden slutten av august, og det har blitt litt mye for henne stakkars. Nå vil jeg bare at hun skal kose seg med sine nye hestekompiser som hun har funnet seg tilrette med.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  17:02:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Det syns jeg hørtes lurt ut jeg, så får du heller bruke en formue i... hehe.. busspenger.. tihi for å besøke og trene henne fram til da!
Nå syns Sol at hun var veeldig morsom..knis!
ENDELIG ser det ut til at forkrisa her er over, HURRA! De vi hadde betalt for for av hadde plutselig solgt det til noen andre. j... søtt gjort! så vi fikk bare en konvolutt med penger. Ingen hest som blir mett av det vel...? Var skikkelig redd for at jeg måtte ty til surfor her nå.. og det liker jeg DÅRLIG.. men så plutselig dukka det opp tørt høy nok til begge mine og evt en hest i trening. Så om noen har en lastebil på lomma, så er det nå bare å si ifra.. tihi..

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  23:57:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
har en leke laste bil og helikopter om det hjelper fnis

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  08:55:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehehe, Det hjelper nok KJEEMPE masse, tigull ;)
Huff, jeg som egentlig skulle ut med en kjekk fyr idag, men nå er jeg blitt SYK! Jessda.. Koslig:)
Menmen, sitter her forran peisen og vaaarmer meg;) Litt deilig og da.. Masse snø i Bergen nå, tjoho! Men uheldig grisen meg kan jo ikke gå ut å ta noen nytte av den nå da.. =/ Så utrolig typisk.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  12:56:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
du kan jo møte han for det da, og om han også blir sjuk kan du tilby han en plass i sengen din for den er så stor og god og varm kan du si

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  13:27:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er vel tileldigvis ingen her som er gode i statistikk? Sitter og knoter hodet av meg over dette møkkafaget!!!!
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  23:23:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Tusen takk for tilbudet om bil og kopter Tigull! Det var da så altfor meget!! hehehe..
jeg er allergisk mot matte jeg! Får kløe.... hihi

AinaVj

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  23:25:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er vel tileldigvis ingen her som er gode i statistikk? Sitter og knoter hodet av meg over dette møkkafaget!!!!

Opprinnelig postet av missixty

Jeg kan vel heller klø meg i hodet som en apekatt når man kommer til det området

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  07:09:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg klør også for hyggens skyld jeg hehe

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  07:10:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
i dag skal jeg utføre et stunt med bil dekk.
jeg skal stable mange oppå hverandre og stå på dem, og hente utstyr fra loftet uten stige hehe

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  08:48:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå sitter jeg her på jobben min å venter bare på å ha noe å gjøre. Forsikringssystemet er nede å det vil da si null arbe, så da sitter jeg å titter litt her og på fjordhest.net.

Håper på å få den nye salen som jeg har kjøp i dag, så jeg kan prøve den på gutten min.
Gå til toppen av siden

lillelinda

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  11:55:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelillelinda  Svar med kopi av melding
hei. sitter her og kjeder meg.. det er kalt ute og snart skal jeg ut og fryse ørene av meg:S må bare vente til rørleggeren kommer.. det er så kalt at ALT fryser... til og med vannkaret ute som har varmekabler rundt seg:( jaja.. Jeg vet jeg har bedt om kulde, men f**n trenger da ikke 18 minus! Nok med 5 minus. jaja.. sånn er vist livet..
hm.. ja, d va d da.. Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.