hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  12:10:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
sto opp nå jeg, hehehe

litt trøtt jeg å

hehe

nå skal jeg finne meg noe som jeg kan spise som jeg slepper og jakte på.

dvs at siden vi har så stort kjøleskap , som mamma kjøpte i et anfall av stormannskap så blir det gjerne sånn at maten blir dårlig fordi, det er så stort at vi ikke oppdager om maten blir dårlig *fnis*
så når den blir sikkelig dårlig pleier vi og si den snart løper til søppel kassa selv.

så derfor ingen jakt mat til meg.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  17:38:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kommet hjem fra et to-timers langt jobb-intervju. Dem virket både interesserte og imponerte. så håper det blir jobb på meg!!!
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  18:23:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Tigull: er det plutselig Aina som skal få låne kopter`n din nå????? *snøft!*
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  18:51:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stall Nakkim: det er noe som heter finger-bøl, og det er ikke bare bøll! :) Fint for fingertupper det...

Opprinnelig postet av solanju

Har ikke... men har begynt å plastre fingeren, hjelper det også, tihi

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  21:38:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tigull: er det plutselig Aina som skal få låne kopter`n din nå????? *snøft!*

Opprinnelig postet av solanju

hehe

har sikkert 2 hehehe

og dere kan jo dele, tenk dere to råner rundt med kopteren min hehe

solanju

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  22:08:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
jajaja! det vil vi!!! Jeg skal ha masse råne-stæsj i det jeg låner! Eh... håper det er stort nok til LITT i allefall da... var lekekopter eller...
kjenner at jeg er VELDIG VELDIG sint på en viss tråd litt lenger opp i her nå... grrrrr.. idiotiske folk er det teiteste jeg veit!!!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/01/2007 :  22:26:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ikke bli så veldig sint da
for da sprekker du kanskje
hehe

pass på så ikke blod trykket sprenger av deg topplokket
hahahahahhahahhahahahaha

gleder meg til salget i morgen

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/01/2007 :  11:29:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nå er det klart for salg, jeg blir og finne i min garasje hahaha

solanju

Norway

Skrevet - 27/01/2007 :  11:55:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
er nok fare for en DIGER topplokk-sprekk her nå snart ja.. men jeg skal nok få bukt med saken!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  09:50:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bruk hjelm så du ikke søler så mye hjerne masse

solanju

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  11:50:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
et godt råd.. men tenker heller å sprekke litt jeg da.. hjernemasse er bra skremselspropaganda??? Og jeg som er så urintelligent(hø?) har jo overflod...
(har smarte mennesker mer hjernemasse enn dumme tro???)

AinaVj

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  12:45:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Smarte har enten mer hjermemasse, eller lite hjenemasse av høy konsentrat, sånn som meg

Men du kan ta leke koptern Sol, for jeg fant en ku med vinger i taket hos svigerfar som flyr rundt og rundt. Møtes på sjell da eller........

Ellers så kom jeg hjem fra legevakta kl 04.00 i natt Etter å ha fått blodrøde øyne. Fikk øyedråper som er å sterke at jeg tilogmed kjenner smaken av den i munn og en øyesalve....av samme type som jeg brukte på hesten min og nå klarer jeg ikke å være ute i dagslys

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  15:26:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
det var da voldsomt til uflaks på deg da Aina. Bør vel ikke sitte her heller du da... Huttetu1 er det autopilot på vinge-kua kan jo den frakte deg rundt med bind for øynene!!! sees på sjell!!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  23:11:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
når det er stilker i dassen og blomster i rassen, er det ikke tvil i ditt sinn, du er blitt pult av blomster finn.

solanju

Norway

Skrevet - 29/01/2007 :  23:32:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Tigull da.. Vil vi virkelig vite dette tror du??? Urk.. syns du er litt på kanten nå jeg!
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.