hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 29/01/2007 :  23:34:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
god kvelden der oppe i norge :)
http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  01:01:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tigull da.. Vil vi virkelig vite dette tror du??? Urk.. syns du er litt på kanten nå jeg!

Opprinnelig postet av solanju

vingler på kantens stup, vææææ

datt ikke allså
hadde kopter

kanskje litt stygg men har sett rorbua og da blir jeg helt sånn

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  10:45:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det var da voldsomt til uflaks på deg da Aina. Bør vel ikke sitte her heller du da... Huttetu1 er det autopilot på vinge-kua kan jo den frakte deg rundt med bind for øynene!!! sees på sjell!!

bør ikke det nei.....kan tro at folka på jobben begynte å lure da jeg kom med knasj røde øyne.....men i dag er jeg bedre da.

Den flyvende kua klarer i hvertfall å fly rundt og rundt vifta i taket så lenge den har batteri eller så får jeg gå å registrere lydia med en vogn på biltilsynet.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  18:06:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Det syns jeg absolutt du skal gjøre Aina. be dem om å ta en Eu-kontroll, og være spesiellt nøye med hjulstillingen og lysa! Viktig det for kjøring i urbane strøk. Sånn at det ikke blir forvirring rundt signaler og vingling i veien...
Du burde bare informert dem om at du hadde en skjult albino i kroppen.. som viser seg ved spesielle datoer på året!..

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  20:28:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Merke: frieser.
modell: 2003-utgaven, cabroliet
Hestekrefter: 1
Sylindervolum????

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  21:58:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
og det er lyd i a

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/01/2007 :  23:18:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
alle må bare se snakes on a plane med samuel l jackson
den er rå

lucky june

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  08:49:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er poenget med å si man skal kjøpe en hest, får selger til å slette annonsen-hesten er jo solgt, også etterpå si at; nei, jeg skal ikke ha hesten alikevel??
Selger hadde sagt det ikke hastet med pengene for hesten.
Var det urimelig av selger å ta 500kr for å kjøre hesten til kjøper når de egentlig utgiftene ville kommet på over 1000kr?
Rotete og mye kjøper/selger her, men det er en selger som er lettere irritert nå...

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  12:31:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ikke urimelig og ta 500kr nei
tror du har helt rett her

AinaVj

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  13:31:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jippiiii. Nå begynner øynene å ta normal farge igjen
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  14:09:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehe så bra da

solanju

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  16:08:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
skulle du ikke engang ta et bilde å vise oss da Aina...?

Om jeg hadde kjørt en hest til et nytt hjem, og fått beskjed om å ta den med hjem igjen fordi de hadde ombestemt seg......"#€%&/()=?`! sier jeg bare!

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  17:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
hjelp nå er det så mye is på gårdsplassen at jeg neppe kan komme meg noe sted med lårhalsen i behold
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!!
Redigert av - Stall Nakkim den 31/01/2007 18:31:17 Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  18:56:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Sett deg på rumpa, så er du sikker på å ikke falle
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  18:58:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

skulle du ikke engang ta et bilde å vise oss da Aina...?

Huff, så jo ut som en narkoman jo

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.