hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

solanju

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  00:39:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
så negativ da.....
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9190546&sid=11aCz6iXgW720103&pos=29&tot=34

Les denne.. så blir du lykkelig!! Husk å gå på do først, og ikke glem lommetørkle!

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  01:30:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
så negativ da.....
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9190546&sid=11aCz6iXgW720103&pos=29&tot=34

Les denne.. så blir du lykkelig!! Husk å gå på do først, og ikke glem lommetørkle!

Opprinnelig postet av solanju

nøff

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  17:30:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Nå er jeg helt fortvila, kommer aldrig drømmehesten til og dukke opp? Hvem finner ikke hest etter å ha prøvd 15 hester.. Jo det er meg, åååååå...
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  17:46:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kanskje du leiter på feil sted
hvor har du sett på hest?

solanju

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  19:37:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
den dukker nok opp når du minst venter det.. de pleier gjerne det! Hva er det du ser etter da? Og hvor i landet? Så kan vi hjelpe deg vi...

Royal-X

» VIP

Skrevet - 01/02/2007 :  21:01:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
så negativ da.....

Det verste er at det er totalt seriøst! selgeren ble intervjua i TVsør :). Godt det finnes ærlige folk!
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 01/02/2007 :  21:01:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
så negativ da.....

Det verste er at det er totalt seriøst! selgeren ble intervjua i TVsør :). Godt det finnes ærlige folk!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  21:22:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
så negativ da.....

Opprinnelig postet av Royal-X

synes annonsen var drit kul hehe

solanju

Norway

Skrevet - 01/02/2007 :  23:04:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
at den er seriøs gjør den jo bare ENDA bedre spør du meg! hihi

AinaVj

Norway

Skrevet - 02/02/2007 :  11:22:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er jeg helt fortvila, kommer aldrig drømmehesten til og dukke opp? Hvem finner ikke hest etter å ha prøvd 15 hester.. Jo det er meg, åååååå...

Opprinnelig postet av felt tre ganger så gøy

Den rette hesten dukker nok opp Å finne seg en hest er som å finne seg en type. og det kan godt være man må prøve mange for å finne den rette der og?

Men det er jo kjempebra at du tar tid til å lete da. Det gjorde ikke jeg

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 02/02/2007 :  15:36:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Tok meg ikke akkurat så god tid jeg heller.
Prøve ridde ikke hesten min engang før jeg "kjøpte" henne

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3

Redigert av - Andrea & Juni den 02/02/2007 15:38:22 Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2007 :  19:59:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Prøvde 15 hester på forskjellige steder, masse fint, men ikke noe som funker for meg:( er så liten og trenger derfor en ganske lettridd hest ikke så alt for stor, tøff så den kan gå Feltritt... Red en ganske fin vallak, den hoppa supert, ikke tegn til stopping og sånn, men følte meg ikke trygg på den.. Men man gjør kanskje ikke det når man bare har ridd hesten to ganger???

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  10:02:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da syns jeg du skal prøve den hesten litt mer og se om du blir tryggere på han.
Jeg føler meg ikke 100% trygg på en hest jeg bare har ridd en gang eller to.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  22:00:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
så negativ da.....

Haha! Den annonsen var litt morso! Lol!

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  22:04:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
morsomte er den er dønn seriøs
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.