hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelm!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Hjelm!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  03:35:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Jeg falt faktisk av uten hjelm engang, og var veldig nær en sikkelig hodeskade eller 1 veis billett til et annet sted.

Skal ikke forsvare det jeg gjorde, men sånn hadde det seg at hjelmen ble igjen hjemme.

Hesten min hadde fått vaksine, så vi skulle bare ta oss en rolig tur i skogen, Men den turen var jo ikke planlagt men hadde en halvtimes tid og ikke noe og gjøre, mens mamma stellte en eksem hest.

Så jeg red ut barbakk og uten hjelm og skulle ta "lille"runden som er en skogssti som tar ca 20 minutter eller no.

Når vi kom til et sted der det er fjellskråning ned før man kommer på stien, (den "skråningen")er kanskje 1 meter.

Så skle hesten min og falt på knærne helt plutselig og jeg falt over hode på han og landet med hode midt mellom to steiner.

Slo bare hofta mi og fikk pusten slått ut av meg.
Og det er BARE i forholdt til hvordan det kunne gått.

Så nå er hjelmen min med på tur ja.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.