hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mange år erfaring har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Hvor mange år erfaring har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

channy

» VIP

Bahamas

Skrevet - 26/03/2007 :  17:42:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechanny  Svar med kopi av melding
Jeg bygnte å ri når eg va 11år, jeg er 14år nå. Jeg har over 3år erfaring, som jeg har holdt på med hester vær dag, bestevinene mine har hester;).. Lisa & Maria de har lært meg utrolig mye+Inger hun har hest i samme stall=).. Ellers så har jeg ridd av og til å sånt før:).. Har egen hest

Hvor mange år har du holdt på med hester?

Redigert av - channy den 01/07/2007 00:16:02

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  18:03:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hatt egen hest i over 16 år, og holdt på med hest i ca 20 år, men laaaaangt fra utlært
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  21:12:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
har drevet med hest i 12år har vært litt til og fra noen uker men ellers rid hverdag
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  21:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ridd fast siden 1988, altså 19 år, før det red jeg bare i ferier osv
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  21:26:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynte å ri så smått da jeg var 6 år, og har gått på kurs, hatt hester på for og eid egen hester siden jeg var 8 år. Nå er jeg snart 27, og har dermed holdt på med hester i ca 20 år :) Men sier som Natalie- jeg er langt fra fult utlært!
Hege Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  07:42:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg begynte å ri hos min onkel når jeg var 7år. Kjøpte min første hest sammen med onkel når jeg ble 13år. Begynte å arbe hos Olaf Nyby i alle helger og ferier, så jeg takker Olaf for alt han har lært meg om hest. Har ca 16års erfaring med hest. Jeg lærer fortsatt noe nytt hverdag Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  09:25:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
har 12 års erfaring, har hatt egen hest i 10år.
men jeg er også langt i fra utlært.

Og glad jeg står på den stallen jeg står, der det er voksende og mer erfarende mennesker.
Som jeg lærer utrolig mye av!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 27/03/2007 :  10:30:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd fast i 12 år, men begynte å ri litt forskjellige hester innimellom før det. Utlært blir jeg nok aldri, men lærer noe hver dag Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 27/03/2007 :  10:56:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ridd siden 10 års alder, altså i 17 år. Har vert hesteeier i 12 av dem. Og i løp av disse årene har jeg eiet opptil åtte hester samtidig.

Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  11:23:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Jeg begynte å ri aktivt som 5 åring,hadde forskjellige hester på halvfor før jeg fikk min egen da jeg var 11. Nå blir jeg 20,aå har 15års erfaring med hest,men har eid egen i snart 9 år. Men sier som dere andre,jeg er ikke fullt utlært!
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  12:10:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg har 3 hester.
den ene er ridehesten min og 2 travere.
og jeg har hatt mange hester helt til jeg vokste opp.
men jeg gikk også på en rideskole 2 - 3 år:-)men jeg slutta der for litt siden nå siden jeg fikk ridehesten min nå.:-)
Klem Fra Lisa
Gå til toppen av siden

channy

» VIP

Bahamas

Skrevet - 28/03/2007 :  21:54:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechanny  Svar med kopi av melding
Du har skrift på feil plass:) Gå til toppen av siden

--Linda--

» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  08:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ridd i snart 10 år, fikk min første ponni etter 6 av dem:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/03/2007 :  08:26:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ridd i 11 år (siden jeg var 6 år) fast, før det bare nå og da. Hadde hest i 14 år, frem til 2004.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2007 :  21:28:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd siden jeg var 5. Men alltid vært i nærheten av hester.
Fikk min første hest på for da jeg var 13 og nå er jeg 16 år og har hatt hest i 2 år.
Gå til toppen av siden

Maximillian

Skrevet - 11/04/2007 :  09:47:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vært i stall siden jeg var 6år, og familien har eid hest i siden høst 03.
Men kjøpte min egen for 2år siden Altså var jeg 15år (fylte 16 2mnd senere) da jeg kjøpte min første. Nå blir jeg 18 og eier en ny hest.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.