hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når må man galoppere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Når må man galoppere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  22:16:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Hesten min kan bli veldig stresset når jeg hopper hinder og enda mer stresset i galopp. Så det jeg lurer på er hvor lenge kan man trave over enkelthinder og baner?
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3

Nano

» VIP

Skrevet - 07/04/2007 :  22:59:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
så lenge høyden tillater det regner jeg med? Det er ingen regler som sier at man må galoppere over hinder, men fra en viss høyde er det vanskelig for hesten å hoppe fra trav:) Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  23:36:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Okey takk, men har du en ca høyde for når man bør galoppere?
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  01:04:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Jeg hopper somregel bare fra galopp..
Jeg steller jo en nordlandshest, som er liten.. Så jeg hopper ikke høyere enn 60cm i trav.

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  12:47:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sett hester på stevne som har hoppet seg igjennom iallefall 1 meterbaner. Når det blir høyere enn det, kan det bli tungt og vanskelig for hesten å se avstanden.
Hege Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  21:16:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Okey, takk!
Gå til toppen av siden

Marte..

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2007 :  09:29:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte..  Svar med kopi av melding
Du kan jo trave i svingene og sånn. SÅ kan du heller fatte galopp mot hinderet..
Chiva bull's Eye.<3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/04/2007 :  12:22:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kommer vel ann på hestens kapasitet det da, for om den kan hoppe kjempe høyt så vil den kanskje kunne trave over middels store hindere.

Men hvorfor stresser den i galopp?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 17/04/2007 :  16:42:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Er ikke sikker på hvorfor den stersser, men den har alltid gjort det. Hun elsker å galoppere da.

Var på stevne i helga og da travet jeg mellom hiderene og galopperte like før og etter. Funket fint det.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.