hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - senebeskyttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 senebeskyttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 16/04/2007 :  13:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
jeg lurer bare på om noen vet om senebeskyttere skal brukes bare på frambena til hesten eller på alle fire... for jeg har hørt begge deler... men er ganske sikker på at det bare er på forbena, men er ikke helt sikker... for jeg har hørt at på bakbena er det ikke noe å beskytte, men når f.eks. hesten blir transportert så har den jo beskyttelse på alle bena....

håper noen kan svare meg på det

hilsen Caroline

*kristine å ingvinna*

» VIP

Skrevet - 16/04/2007 :  16:28:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei
jeg lurer bare på om noen vet om senebeskyttere skal brukes bare på frambena til hesten eller på alle fire... for jeg har hørt begge deler... men er ganske sikker på at det bare er på forbena, men er ikke helt sikker... for jeg har hørt at på bakbena er det ikke noe å beskytte, men når f.eks. hesten blir transportert så har den jo beskyttelse på alle bena....

håper noen kan svare meg på det

hilsen Caroline

Opprinnelig postet av +Caroline+

Senebeskyttere bruker man jo bare på frambeina. Det er bakbeinsbeskyttere man bruker på bakbeina. Det er ikke påbudt å ha på alle fire, men hesten min bruker det når vi trener sprang. Har og sett noen ganger at det er folk som setter på senebeskyttere på bakbeina til hesten.
Gå til toppen av siden

Nano

» VIP

Skrevet - 18/04/2007 :  16:06:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
det finnes egne senebeskyttere til bakbein som er formet på en litt annen måte. (eskadron har en type som matcher resten):) Hesten har jo fire bein som den KAN slå seg på, så det er vel lurt å beskytte alle, ikke bare halvparten?:P Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.