hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Beste hesten du har vært borti?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Beste hesten du har vært borti?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 08/05/2007 :  13:15:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Hvem er den beste hesten du har stelt, ridd, kjørt, eid eller vært oppasser på?

Beste jeg har vært borti er vel Night Rambler og Arion;)

R.I.P Roberto Bada</3

Linda-og-traverne

Skrevet - 08/05/2007 :  13:52:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... vanskelig valg, men tror nesten det må bli Flashdance. Som treåring ble det slått at ho aldri kunne bli ordentlig aktiv traver igjen, men nå er ho 110% bra i bena og vant nettopp sitt første løp i dag. Ho gjør det også glimrende innen dressur! En knallflott hest som virkelig ønsker å lære! Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 08/05/2007 :  20:40:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Den første hesten jeg tenker på er en svart kaldblodshoppe som var verdens snilleste på alle måter, hun ble brukt i avl . en gammel mann som eide henne. Ho het Lalla.

Glemmer heller aldri kaldblodshoppa Juni Vesla som jeg hadde i 7 år:)

Men den beste hesten er nok han Galie:)

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Birk Mollyn

» VIP

Skrevet - 09/05/2007 :  08:53:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den første hesten jeg tenker på er en svart kaldblodshoppe som var verdens snilleste på alle måter, hun ble brukt i avl . en gammel mann som eide henne. Ho het Lalla.

Glemmer heller aldri kaldblodshoppa Juni Vesla som jeg hadde i 7 år:)

Men den beste hesten er nok han Galie:)

Opprinnelig postet av Galie

Bestefaren min eide Lalla. Hun er død nå.
Lalla var en veldig fin kaldblods.
Gå til toppen av siden

Starmate

Skrevet - 09/05/2007 :  18:16:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bli Bad Boy Scot, eller søstra hans Marchie Scot, som har over 1 mill i grunnlag.
Nydelige hester begge to...
Jeg elsker Scot-stammen, de er noe for seg selv.

Selv om ingen selvfølgelig noengang kan slå min egen elskede Trendsetter...
Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 10/05/2007 :  11:01:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den beste jeg har trent er Tia Rodney! Hun tjente 232 000 på to sesonger! Flinke flinke jenta mi, som vi ble anbefalt å ikke kjøpe for alt var galt med henne.. :)))

Gå til toppen av siden

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2007 :  19:44:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Beste hesten jeg har vært oppasser på er Indy Bow og Crv Eight.

Beste hestene jeg har stelt og kjørt noen ganger er Thai Tanic, Americanese, Magnetic Power, Speedy Renka, Vicky Diablo, Megaman New, Money Market, Lighthouse San, Likely Lad.

Ellers så er jeg overbevist om at føllet mitt som er på vei er tidenes kanon. :p

::Elisabeth:: Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 12/05/2007 :  17:49:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Den beste jeg har stelt og kjørt/ridd må vel bli Blue Fighter (11,0ak - 4 mill) :-)
I tillegg kommer vel Potato Chip (14,1ak - 600.000) opp her snart, han er vel en av de bedre jeg kommer til å stelle..
Ellers er jo ingen bedre enn min egen, Hot Belleza!

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Cecilie_A

Norway

Skrevet - 18/05/2007 :  14:43:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er uten tvil Eder, var oppasser på han som 3 og 4åring, da tjente han over en million og ble kåret.. *savne gutten min*
---
Mvh Cecilie A :-)
Gå til toppen av siden

liwedell

Norway

Skrevet - 18/05/2007 :  23:10:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har stelt morra til Hornmo Prinsen, det er vel det nærmeste jeg har vært noen skikkelig god hest (har vel tjent rundt 1,5 mill nå tenker jeg Gå til toppen av siden

Charlie04

» VIP

Skrevet - 20/05/2007 :  15:19:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må nok bli Santa's Glory uten tvil, selvom hu ikke fikk tjent mer enn 167000 og fikk aldri helt vist hvor god hun var, av 37 starter var hun 18 ganger på trippelen, selvom hu hadde veldig vondt i beina. Men nå har hun fått slippe og skal ha føll med Love You neste år, det kan ikke bli noe annet enn en kanon:p Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.