hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stevnebilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Stevnebilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2007 :  20:28:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Vet ikke om det er meg eller søkefunksjonen som er latest, men jeg fant ikke en sånn tråd.. så jeg lagde en :) Post bilder (gjerne også filmer!!) fra stevner, enten det er sprang, dressur, feltritt, western eller hva søren :) Fortell gjerne også hva dere startet, hvordan det gikk og sånn...

Kan jo starte, jeg :)
Disse bildene er fra 6.Mai, jeg og Nobello startet LB:2 på Hasle Ridesenter. Fikk 62,22 % :) Veldig fornøyd! :D Vårt første stevne sammen!

Dette er bare så fint :)

Oppvarming:

Under programmet:

Video fra programmet:
http://www.youtube.com/watch?v=2LEFMAV_5dg

Flere bilder i galleriet på vipen min :) (side 83-84).

Galie

Norway

Skrevet - 20/05/2007 :  17:13:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Så flinke dere er
Her er noen bilder fra vårt første stevne igår.. hehe

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 21/05/2007 :  23:30:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
her er noen få billeder!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  13:41:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Hesten jeg stelle startet nettop på 2 gymkhana stevner
forrige helg.:-)5 plass fikk søstera mi og han.:-)flotte premier fikk de også. Hesten kalles for cimmi og er en varmblods. Stevne ble holdt på sola/Stall lava.:-)

Min hest e BEST<3 Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  13:44:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
her er bilde av hesten cimmi på stevne fra forrige helg.

i292061458_7102_6.jpg

http://i101.piczo.com/view/3/q/q/d/k/6/g/7/4/9/v/5/img/i292061458_7102_6.jpg

Min hest e BEST<3 Gå til toppen av siden

Shantico

Skrevet - 28/06/2007 :  16:24:50  Vis profil  Svar med kopi av melding

Vårt andre stevne. LA2.

Fikk førsteplass, og 67%. Kjempefornøyd.

Den eneste måten å bli millionær på ved å drive med hest, er å starte som milliardær! Gå til toppen av siden

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2007 :  18:54:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
hehe, morsom tråd :D

meg og Polo i 110cm på landsstevnet på sletten:

kom på 16 plass av 30 stk, med to riv. men hadde blitt plassert uten riv, vi hadde best tid av de med 8 feilpoeng...

også 110 på sletten, en annen dag:

her kom vi på 12 plass av ca 27 stk, med et filleriv i grunnomgangen..

film fra 90cm klassen vi vant, på Vårspretten i vår :D
http://www.hesteliv.com/video/90cm%20A1c%20runden.wmv

noen bilder fra filmen i 90 cm, og noen dårlige bilder fra 105cm, som vi kom på 6 plass i :D knalldag dette ja, vant en klasse og plassert i neste :D det var ca 45 stk i 90, og ca 25-35 stk i 105 :D

litt bilder fra div stevner på øysand i år, innesesongen, fra 90cm, 100cm og 110cm:

dette ble mye, men vanskelig å velge blandt flere hundre bilder fra stevner kun i år!! x) gidder ikke legge ut fra i fjor liksom:P har nok å velge i fra i år... fotogalskapen lenge leve

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.