hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stevnet på Gyland i sommer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Stevnet på Gyland i sommer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

DustyDee

» VIP

Skrevet - 16/06/2007 :  21:14:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt å være med på stevnet på Gyland i sommer, men jeg vet ikke hvordan jeg skal melde meg på. Har hørt Gyland Rideklubb (?) har en hjemmeside, men finner den ikke. Noen som kan sende meg linken eller fortelle meg hvordan jeg kan melde meg på? :)

nutte

Norway

Skrevet - 16/06/2007 :  23:55:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei sprang stevne eller dressur?
last ned påmeldingssjemaet som du finner på www.rytter.no fyll det ut og send til rideklubbens e-post;) lykke til

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

DustyDee

» VIP

Skrevet - 20/06/2007 :  18:37:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det står ikke på rytter.no for, jeg vet egentlig ikke for, men det gjør hvertfall ikke det. Derfor lurer jeg på om noen som har vært med og vet hvordan man medler seg på kunne hjelpe :) Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  00:07:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Påmelding til Solveig på tlf 38376721/90128779 eller Nina 38376772/91105082
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

soljenta

» VIP

Skrevet - 21/07/2007 :  22:29:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Selføøølgelig skal jeg være med ;). Store høydepunktet i året jo, hihi. Skal bare være med i galoppløp. Nytter ikke i trav med stressa isis tølt.. ;S Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2007 :  22:41:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er ikke Gyland Hestesportslag da? De har hjemmeside..

Hvilken gren er det konkurranse i? Om det er snakk om galopp- og travløp, så er ikke dette grener under NRYF. Og da arrangeres det heller ikke via noe reglement under NRYF. På NRYFs sider finner man dessuten bare D-, L- og E-stevner. F.eks. ikke klubbstevner eller utvidedet klubbstevner. Evnt stevner som ikke er i deres regi i det hele tatt, noe som typisk et galopp- eller travløp ikke er.

PS: På hjemmesidene ser det ut til at det er utvidet klubbstevne i sprang 5. august.

Lykke til på stevnet!

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 21/07/2007 22:42:18 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.