hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når hesten faktisk ser spøkelser...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når hesten faktisk ser spøkelser...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 30/05/2007 :  14:06:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, vi har vell alle vært borti att hestene våre ser "spøkelser". Men vi har da en gammel camping på siden av ridebanen. Og i en hytte som tidligere stod rett på siden av banen døde det en Tysk mann. Denne mannen har jeg og flere andre opplevd som ubehagelig når han var i hytten. Han strøk oss gjennom håret, og han ga oss frysninger langt ned over ryggen. Han var rett og slett meget ubehagelg. Men så ble hytten solgt og flyttet. Vi meneskene merker ingenting, men noen av dyrene har endret adferd på det stedet hytta sto. Min tidligere hest gikk i en stor bue rundt stedet, og absolutt ingenting fikk henne til å gå der hun skulle! En annen hest bukker bestandig der, mens noen av de andre har en tendens til å øke farten.

Men grensen gikk når Kaizer stod og så på han, og han plutselig klappe til han! Ja, tyskeren alltså! Kaizer stod helt rolig og stirret mot stedet, og i neste øyeblikk for han bakover som att noen hadde slått til han så hardt de klarte! Kaizer var redd for hodet sitt mange timer senere...!

Så jeg sier det, her på stallen ser hestene ekte spøkelser! Noen som har opplevd lignende?

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 30/05/2007 :  15:54:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
jeg har hørt om steder noen hester jeg vet om, og på stallen at d er noen steder dem nesten ikke vil gå eller er veldig skvettende...
skumelt
Gå til toppen av siden

Xela

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2007 :  22:36:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseXela  Svar med kopi av melding
Hadde en mix på for som het Flicka. Flicka var livredd vedsiden av ett vann vi ridde forbi. Hun hadde ikke vannskrekk, for vi badet i andre vann. Og hun reagerte aldri på å bli sprutet på, eller vannpytter. Men i dette vannet ble flk druknet under 2 verdenskrig. Og Flicka reagerte kraftig på energiene der. Hun svettet, og trippet forbi. Prustet, og kunne tilogmed steile eller sparke etter ingenting...

Tror nok det finnes mer mellom himmel og jord en hva man helst vil tro...

En mann for sin hest Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 04/06/2007 :  19:19:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
I stallen Antiba står i om sommern er det skikkelig ekkelt å være i. Noen ganger hører vi skritt i stallgangen. Men det er ingen der. Og hvis Antiba driver å spiser, stopper hun opp og ser seg rundt i stallen.. :S
Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2007 :  09:42:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
så kjipt at de har sletta alle gamle debatter.var en liknende debatt hvor det var mange bra historier
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2007 :  01:06:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Vi har en gammel ås vi kan ri opp til og jeg merker at hestene stresser veldig hjem fra den åsen og er litt mer følsomme enn vanlig der oppe. Var hjemmested under krigen mot Tyskerne.

I stallen går det også igjen, men ingen av mine hester reagerer no veldig på det.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.