hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - skifte bom
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 skifte bom
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tina_Marie

Skrevet - 07/06/2007 :  10:17:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har funnet ut at salen min er en smule for stor, er 31, men jeg vil ha den i 30, er det noen som har erfaringer med å skifte bom i JC star saler? og vet hvor dyrt det er?
bruker alltid pad når jeg rir nå på sommeren.. siden Tina blir så tynn. og salen har liksom gått litt innover på en måte, at det er skrukker på undersiden av salkappene. vanskelig å forklare, håper noen skjønner hva jeg mener:p

Eikdokka

Norway

Skrevet - 08/06/2007 :  10:33:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hvis salen passer når hesten har masse muskler ville jeg bare beholdt den og fjernet paden etterhvert som hesten får mer muskler. Såfremt salen ligger korrekt med pad nå som hun er tynn.

Hvorfor blir hun tynn på sommeren?

Therese
Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 08/06/2007 :  14:24:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun blir tynn fordi hun nå er i trening og bygger masse muskler og forbrenner fett. Hun er også av den typen som tar veldig lett av seg. men nå har det meste av fettet hennes forsvunnet så da er det mer eller mindre bare muskler.. men salen passer nå som jeg bruker pad hele tiden. når jeg tar vekk padden ligger salen litt for rett på en måte.
så jeg er litt i tvil om jeg skal stoppe den om eller om jeg bare skal fortsette å bruke den som den er.. hun blir jo tykkere på vinteren da hun får så mye mer mat og det er litt dårlige værforhold her slik at det blir dårlig med trening.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.