hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - linimenter
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 linimenter
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sniff2

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  12:28:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei nå ble det mye rart her gitt. Hmm. Jaja. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  20:20:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Vil anbefale å alltid lese bak flasken, som feks. på Absorbine skal man ikke pakke inn hesten med dekken OM man masserer, gjelder kanskje ben også. Skal ta å så se nærmere på det. Kan hende det kun gjelder om man bruker det på noen steder på kroppen.

For jeg har alltid massert inn, skal man ikke gjøre dette for å full effekt, eller holder det med å bare dasje på og veldig enkelt og lite massere inn? PÅ Blue Horse har jeg hørt at dette skal masseres grundig inn, man føler / ser når man har massert inn nok.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  20:23:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hm, etter å ha lest på flasken så skulle man visstnok pakke inn enten det var i kropp eller ben, da for å få best effekt.
Jeg føler jeg kanskje blander med blistring, men er sikker jeg leste på A produktet at man ikke skulle pakke inn, skal sjekke hjemmesiden.

www.Absorbine.com

EDIT;
Står på hjemmesiden; ¨If you rub, don't wrap¨
På flasken står det allikevel også at det skal tørkes i 10 min, før man så påfører igjen og DA kan man bandasjere. Enhver kan jo lese selv på flasken, som har.
For å speede opp tiden skal man våte en svamp i varmt vann, vri ut mesteparten av vannet, og så påføre på stedene der linimenten skal på, masseres tørt først.

Noe godt er at med Absorbine RefreshMint (vask av hele hesten) kan man bandasjere / ta dekken på uten å blistre.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 07/07/2007 20:43:28 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.