hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min har så tynn hale
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Hesten min har så tynn hale
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Galie

Norway

Skrevet - 03/07/2007 :  21:33:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den tykkere?
jeg grer den svært sjeldent.
Han hadde en ålreit hale inntil halvparten forsvant under transport-klø-rompa-til -lemmen akten

www.gallemann.piczo.com

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2007 :  22:11:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
For å unngå at den klør seg på transport, bør du iallfall bruke en halebeskytter til neste gang. Ellers er det bare å ikke gre. Bruk gjerne også mye showshine, slik at den er glatt og fin, og vanskelig henger igjen på gjerder etc. Den må nok bare gro.. :/
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Shantico

Skrevet - 03/07/2007 :  23:45:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har samme problemet :/
Hesten stod på henger fra tyskland, og
halen er gnidd, gnidd og gnidd:( Bruker halebeskytter
på henger(ikke fra tyskland, da).
Noen som vet hvor lang tid det tar for en hale å gro ut til en "normal" hale igjen???

Den eneste måten å bli millionær på ved å drive med hest, er å starte som milliardær! Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 04/07/2007 :  13:08:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruk hårbørste som er beregnet på mennesker sånn som taggene sitter fast i en sånn pute-ting... (Aiai, for en setning). Begynn nede, bruk lang tid og vær forsiktig. Det er viktig å få vekk hår som er løst så ikke disse lager floker og drar ut friske hår. Det er også lurt for å stimulere blodsirkulasjonen til hårrøttene slik at disse fungerer best mulig. Ellers er det jo bare sånn at noen hester er mindre heldige med hårveksten enn andre... ;)

Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 04/07/2007 :  16:42:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Hmm.. det hårbørstegreiene har jeg dårlig erfaring med, plutselig hadde jeg en ubrukelig børste uten tagger.... Nei du må nok bare la det gro, bruk showshine hver gang du børster halen og ikke glem halebeskytteren, det er nok med en tur uten den så må du starte på nytt igjen.. Jeg bruker kun en vanlig plaststrigle på halen, manen og hovskjegget (har tinker) bruker showshine i halen manen og hovskjegget hver gang jeg børster og det hjelper veldig.
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.