hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesteutstyr i Oslo
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hesteutstyr i Oslo
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rude

» VIP

Skrevet - 18/06/2007 :  23:31:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal være i Oslo noen dager, og er fra "bygda", så jeg bare lurte på om det er noen gode hesteutstyrsforretninger sentralt/lett tilgjengelig i Oslo?
Kommer til å bo ved slottet, er det noen i nærheten eller lett tilgjengelig slik at en stakkars bygdetulling finner frem?

In riding a horse we borrow freedom

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2007 :  00:12:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Er drøssesvis av hestebutikker her i Oslo :)

Nærmeste slottet blir Löwenborg. Ellers er jo Horze lett tilgjengelig med tbanen. Og du har Paddock på Røa. Evt Hööks på Skedsmo, Lillestrøm Hest og Hund i Lillestrøm. Fossum Salmakeri har en butikk nede i byen, husker ikke hvor akkurat nå i farta, men butikken de har på Bjerke (travbane) er absolutt verdt et besøk. Eller så tror jeg også det er en butikk på Øvrevoll galoppbane.

Det var de jeg kom på i farta

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Rude

» VIP

Skrevet - 19/06/2007 :  00:56:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor ligger Löwenborg i forhold til slottet da?
Hvor lenge er det med tbane til Horze?

In riding a horse we borrow freedom Gå til toppen av siden

riverboy

» VIP

Skrevet - 19/06/2007 :  09:35:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står du med slotte i ryggen er det andre gate til venstre helt bort til trikkeskinnene, så til høyre. da ser du den svarte utstilingshesten deres. Horze ligger på Ryen. det er linje 1 eller 4 til Bergkrystallen. fra Nasjonalteateret tar det ca.15 min. Det kan være litt vanskelig å finne første gangen, Men når du kommer opp fra t-banen ta til høyre ta til høryre igjen ved legekontoret ned veien, så til venstre. Da ser du det. Skal du til fossum på Bjerke ta 31 bussen mot Tonsenhagen/Grorud. Stoppet heter Bjerke, gå over bensinstasjonen og forbi treningssenteret inn på stallområdet. hold til venstre langs stallen å følg bare asfaltveien.
Solveig
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2007 :  22:07:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og har du muligheten anbefales en tur til Ryttern på det varmeste, ligger i Sandvika.
Stor lokaler, bra utvalg og hyggelig betjening :)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/06/2007 :  10:21:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og har du muligheten anbefales en tur til Ryttern på det varmeste, ligger i Sandvika.
Stor lokaler, bra utvalg og hyggelig betjening :)

Opprinnelig postet av picazzo

Skriver under her

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 23/06/2007 :  22:53:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Løwenborg ligger riktignok veldig sentralt, men er også en del dyrere. Jeg vil også anbefale ryttern www.ryttern.no. Det går buss dit, ring dem så får du sikkert veibeskrivelse. Gå til toppen av siden

Rude

» VIP

Skrevet - 24/06/2007 :  21:53:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var å koset meg på Løwenborg.....fantastisk..
In riding a horse we borrow freedom Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.