hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - internett-butikker igjen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 internett-butikker igjen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2007 :  13:46:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg hadde tenkt å kjøpe en del hesteutstyr nå.
Å i den anledning lurte jeg på om dere kunne fortelle hva som er bra og dårlige med de butikkene dere har netthandlet på?Tenker mest på norske butikker.
Er blandt annet Horze en bra nettbutikk?

takker for svar

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

-Toril-

» VIP

Skrevet - 18/06/2007 :  13:55:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
horze er bra, de leverer kjempe raskt også når du har bestilt brodering. Det samme gjør minhestebutikk.no :) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/06/2007 :  16:33:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
www.bole.no
www.ng-hestesport.no
www.ryttern.no
www.brumby.no

Gode og raske butikker

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Sarha

Skrevet - 18/06/2007 :  16:47:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.hestene.no/forum/forumdisplay.php?f=126

Her finner du liste med link til de fleste nettbutikker for hest i Norge, samt at folk har skrevet sine erfaringer om mange av de.
Gå til toppen av siden

eliels

Skrevet - 19/06/2007 :  20:22:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
sjekk her http://www.kjepphesten.no/ denne butikken er jeg fornøyd med. Har bestilt varer her og de har jeg fått veldig fort.. Gå til toppen av siden

Issie

» VIP

Skrevet - 20/06/2007 :  19:31:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har pleid å bestille fra borjes-tingsryd.se... det er ei svensk side, men det er kjempebillig der, og jeg har ingenting å utsi på kvalitet. De har også kjemperask levering, og er det problemer med vara du bestiller, er det bare kontakte ekeberg hesteutstyr eller hva det nå heter. Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2007 :  16:03:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke fornøyd med borjes..
Selvom jeg da har kjøpt det fra butikk i Norge. så må jeg si at kvaliteten rett og slett er elendig!
Ting ryker eller går opp i sømmene lett som ingen ting.
Så ganske stort minus på holdbarhet. Da jeg har hatt like ting fra annet merke. som har holdt utrolig mye lengre

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2007 :  00:05:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt et par ting på Börjes i forbindelse med stands i Globen eller Skandinavium. Prisen tilsvarer jo prisen, men sett i forhold til prisen, må jeg si at ting er bra. Kan sikkert være lurt og tenke litt gjennom hva man kjøpper også, og hvor viktig det er at kvaliteten holder standard. Har f.eks. aldri kjøpt lærvarer, men har kjøpt ridedekken, bandasjeunderlag, transportsokker, masse "strøvarer" (ala strikkgjord, transportleietau), saueskinnspad. Ingen av disse tingene har jeg noe åklage på iallfall. Vil heller si at saueskinnspadden og bandasjeunderlagene er jeg heller veldig fornøyd med. De bandasjeunderlagene jeg har er dessverre ikke noe de har i nettbutikken Så de bare i Globen for noen år siden, ikke sett dem siden.. Dog aldri bestilt per postordre, og synes ikke utvalget er så spennende at jeg kommer til å gjøre det heller tror jeg.

Har bestilt litt fra Tika i det siste. De har mye fint, endel gode tilbud og fine priser på ordinære varer. Koster litt med porto, så lurt å gå sammen flere om en bestilling. Men de leverer relativt raskt, og har et utvalg som gjør at det er bra å handle derifra. Synes jeg da..

Ellers leverer Horze raskt, men liker egentlig ikke utvalget veldig godt. Noen OK merkevarer, bl.a. Eskadron, Pikeur og Roeckl som selges til OK priser.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 22/06/2007 00:09:09 Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2007 :  20:49:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
http://www.ponnyprakt.se
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 23/06/2007 :  22:49:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har bestilt fra www.tikarideudstyr.dk i danmark, og fått god service. Tika har blant annet gode priser på Kieffer hodelag, kvalitetsshabraker, og noen bra dekken. Vi har gått flere sammen og bestilt ganske mye, og da får man frakten gratis. Har også bestilt fra ridebutikken.no på Alvøen, og fått veldig god service på e-post eller telefon hvis det har vært noe spesielt. Også gratis levering hvis man handler nok. Dette er de butikkene som har mest av de varene jeg liker. Ellers hadde jeg nok kanskje kjøpt fra www.ryttern.no hvis jeg ikke hadde bodd like i nærheten. De har bra utvalg, og konkurransedyktige priser. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.